به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۷۸۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
وی خواستار راه اندازی پایانه حمل بار در این کارخانه شد و گفت: فقط اجازه صدور مجوز بارنامه را ارائه نداده‌اند در حالی که در صورت تحقق این مسئله بسیاری از مشکلات این واحد مرتفع می‌شود.
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه در مجلس و جمعی از مسئولان استانی از کارخانه آجر دهدشت بازدید کردند.


به گزارش "خبردنا" ، رئیسی‌زاده مدیرعامل کارخانه آجر دهدشت در این نشست با اشاره به اینکه طی ۲ ماه گذشته حدود ۳۰۰ میلیون تومان از محل فروش آجر کسب کردیم، اظهار داشت: علی رغم کسب این درآمد متاسفانه توانایی پرداخت حقوق کارگران خود را نداریم.

وی خواستار تقسیط بدهی‌های این واحد تولیدی از دستگاه‌های خدمات رسان شد و گفت: انتظار می‌رود بانک‌های های عامل با استمهال یک ساله بدهی‌های ما و تقسیط ۱۰ ساله موافقت کنند.

مدیرعامل کارخانه آجر دهدشت افزود: هیچ راه برگشتی برای ما وجود ندارد قرار بود این کارخانه ۳ ساله راه اندازی شود ولی هشت سال به طول انجامید.

وی مدیر عامل شرکت گاز و برق استان را خطاب قرار داد و گفت: اگر این واحد تعطیل شود بدون شک به پولتان نمی‌رسید.

رئیس‌زاده با بیان اینکه اکنون آجر رنگی نیز در این واحد تولید می‌شود، اظهار داشت: بدون شک با راه‌اندازی خط دوم این واحد تولیدی نه تنها زمینه اشتغال زایی و صادرات محصول ایجاد می‌شود بلکه بخش اعظمی از بدهی‌های ما به دستگاه‌های خدماتی و بانک‌های عامل نیز پرداخت می‌شود.

وی خواستار راه اندازی پایانه حمل بار در این کارخانه شد و گفت: فقط اجازه صدور مجوز بارنامه را ارائه نداده‌اند در حالی که در صورت تحقق این مسئله بسیاری از مشکلات این واحد مرتفع می‌شود.



علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست ضمن ابراز همدردی به مناسبت درگذشت فرزند مدیرعامل کارخانه آجر دهدشت، اظهار داشت: بهترین خدمت شما تحقق و برآورده کردن آرزوی فرزندتان برای سرپا ماندن این واحد تولیدی است و باید عزم خود را در این راستا جزم کنید.

وی با بیان تکنولوژی موجود در این کارخانه ظرفیت مطلوبی برای ایجاد اشتغال و توسعه در شهرستان دارد، عنوان کرد: برای صادرات محصولات این واحد تولیدی هیچگونه مشکلی ندارید و می‌توانید شیراز و خوزستان را به عنوان بازار هدف انتخاب کنید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات این کارخانه رایزنی‌های لازم با وزیر نفت انجام می‌شود.

وی مدیرعامل کارخانه آجر را خطاب قرار داد و گفت: تا پایان سال نسبت به محاسبه تراز مالی کارخانه اقدام کنید.

احمدی گفت: پیشنهاد می‌شود دستگاه‌های اجرایی در خصوص پرداخت بدهی به کارخانه آجر یک مهلت یک ساله دهند ولی مدیر کارخانه نباید اجازه انباشت بدهی‌های خود را دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: انتظار می‌رود مدیر کارخانه تا پایان سال نسبت به پرداخت ۵۰ درصد از بدهی‌های خود اقدام کند.

احمدی با تاکید بر اینکه ۵۰ درصد ظرفیت موجود در این کارخانه خاک می‌خورد، گفت: راهی که آمده‌اید را ادامه دهید.

مقام ارشد اجرایی در استان خاطرنشان کرد: هفته آینده نشست ستاد تسهیل با حضور مسئولان صنعت و معدن، مدیران عامل بانک‌های اجرایی و مدیرعامل کارخانه در مرکز استان برگزار می‌شود و از نزدیک به بررسی مشکلات این واحد تولیدی پرداخته خواهد شد.

احمدی بر توسعه سیستم حمل و نقل این واحد تولیدی تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود ابتدا از تمامی ظرفیت این خط واحد تولیدی استفاده کنید زیرا اگر ظرفیت تولید آجر را از ۲۰۰ تن به ۳۰۰ تن افزایش دهید به طور قطع می‌توانید بدهی‌های خود به شرکت‌های خدمات رسان را پرداخت کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر: