به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۸۵۶
|
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
نماینده هیأت امنای مجمع خیرین سلامت کشور :
این مسؤول ادامه داد: امیدواریم همانگونه که استان کهگیلویه و بویراحمد در اهدای عضو از استان‌های برتر است در دیگر بخش‌ها نیز حضور فعالتری داشته باشند.
خبردنا : نماینده هیأت امنای مجمع خیرین سلامت کشور با تاکید بر اینکه استان در اهدای عضو مقام دوم را در کشور دارد، گفت: استان به نسبت جمعیت بیشترین بیماران خاص را دارد.

"کیان دهراب‌پور " در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف و برنامه‌های مجمع خیرین سلامت در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی در راستای حمایت از بیماران هم استانی صورت گرفته لذا مستلزم حمایت هرچه بیشتر خیرین در این حوزه هستیم.

نماینده هیأت امنای مجمع خیرین سلامت کشور بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در اهدای عضو در کشور دوم و بیمارستان شهید بهشتی تهران اول است.

دهراب‌پور با تاکید بر اینکه حس ایثارگری در کهگیلویه و بویراحمد این استان را در سطح استان‌های برتر قرار داده است، گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در اهدای عضو استقبال پررنگی دارند و این کار نشان از ایثارگری آن‌ها است.

این مسؤول ادامه داد: امیدواریم همانگونه که استان کهگیلویه و بویراحمد در اهدای عضو از استان‌های برتر است در دیگر بخش‌ها نیز حضور فعالتری داشته باشند.

دهراب‌پور در ادامه با تاکید بر اینکه متاسفانه تعداد بیماران خاص در کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت بیشتر است، گفت: ۳۲۳ بیمار تالاسمی ماژور، ۴۵۰ بیمار ام اس، ۲۰۰ دیالیزی و ۴۲ هموفیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که نیازمند خدمات توسعه یافته پزشکی هستند.

وی با بیان اینکه سلامت محور توسعه پایدار است، گفت: قریب به ۲۰ الی ۲۵ درصد اعتبارات حوزه سلامت بر عهده دانشگاهیان است.

نماینده هیأت امنای مجمع خیرین سلامت کشور در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: در شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران سرمایه‌گذاری خوبی در بخش سلامت صورت گرفته که امیدواریم در سطح شهرستان بویراحمد به این بخش توجه جدی شود و خیرین به این بخش ورود پیدا کنند.

دهراب‌پور نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی حوزه سلامت را موثر خواند و گفت: انتظار می‌رود رسانه‌ها در حوزه سلامت و جذب خیرین مجمع خیرین را حمایت کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: