به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۸۸۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
گوهرگانی خبر داد:
گوهرگانی اظهار داشت: استان ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری و نفت و گاز دارد که مغفول مانده بود اما خوشبختانه بعد از انقلاب روند پیشرفت استان در این خصوص مطلوب بوده است.
خبردنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 200 پروژه  عمرانی با اعتبار 170 میلیارد تومان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و تمامی شهرستان‌های استان از این طرح‌ها برخوردار می‌شوند.

به گزارش"خبرنا"،  جعفر گوهرگانی در برنامه زنده رادیویی چشم انداز با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: آثار و برکات نظام اسلامی بر همگان روشن است گرچه هنوز کاستی‌هایی وجود دارد.

وی افزود: بیش از 170 پروژه  اقتصادی با اعتبار 85 میلیارد تومان در  استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

گوهرگانی تصریح کرد: برای اینکه شاهد رشد و توسعه در استان باشیم باید مجتمع‌های فرهنگی و هنری، تصفیه‌خانه، جاده‌ها، راه‌آهن، ترمیم بافت‌های فرسوده، تقویت برق، بزرگراه و آزاد راه  احداث شود.

وی گفت: در زمینه زیرساخت‌ها از جمله در حوزه راه و بزرگراه، صنعت برق و آب استان، آبرسانی به روستاها و شهرها، ترمیم شبکه‌های قدیمی آب و مخابرات پیشرفت‌های مطلوبی ایجاد شده و امید است تا یک دهه دیگر هیچگونه نگرانی در خصوص ایجاد زیرساخت‌ها در استان نداشته باشیم.

گوهرگانی اظهار داشت: استان ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری و نفت و گاز دارد که مغفول مانده بود اما خوشبختانه بعد از انقلاب روند پیشرفت استان در این خصوص مطلوب بوده است.

وی با بیان اینکه981 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف صنعتی سرمایه‌گذاری شده که 8 هزار و 650 نفر در این بخش‌ها فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: طرح‌هایی در دست اجرا است که اغلب پتروشیمی و نفت و گاز هستند، این طرح‌ها نیازمند اعتباری بالغ بر 17 هزار میلیارد تومان هستند که با بهره‌برداری از آنها برای 6 هزار نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوایی مطلوب استان، عنوان کرد: باید زیرساخت های گردشگری را در استان فراهم کرد و با تقویت و توسعه بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی از خام فروشی جلوگیری کرد.

گوهرگانی ابراز کرد: بخش خصوصی در  سال‌های گذشته در صنعت کشاورزی و صنایع پایین دستی نفت 981 میلیارد تومان هزینه کرده است و با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای 8 هزار و  650 نفر اشتغال‌زایی ایجاد شد.

گوهرگانی خاطرنشان کرد: امید است با توجه به تسهیلات رونق تولید، صندوق توسعه ملی و تسهیلات دولت به جامعه روستایی و عشایری تمام واحدهای راکد و نیمه فعال استان را فعال کرد.

وی گفت: باتوجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت باید در راستای اشتغال پایدار گام برداشت که در این خصوص با تلاش‌های استاندار استان و با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سازمان کوثر، کمیته امداد و بنگاه‌های عمومی تفاهم نامه‌هایی منعقد شده است.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
جهاد کشاورزی را بیچاره کردی حالا نوبت اقتصاد استان رسیده
جابر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
جناب گوهرگانی
شما بفرمایید چه دستاورد مهمی در حوزه کشاورزی داشتید که الان میخواهید اقتصاد استان رو متحول کنید. اقتصاد استان با گفتار درمانی درست نمیشه جناب.
نام:
ایمیل:
* نظر: