به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۸۸۵۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
هاشمی پور افزود: فردا جاورده و دشمن زیاری از نعمت گاز خانگی برخوردار می شوند.
خبردنا: نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان برای جاده پاتاوه به دهدشت خبر داد و گفت: این پروژه با تخصیص این میزان اعتبار تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش"خبردنا" عدل هاشمی پور در برنامه زنده تلویزیونی نگاه روز، شبکه استانی دنا با بیان این مطلب افزود: از این میزان50  میلیارد توسط دولت و 50 میلیارد نیز از سوی دفتر مقام‌معظم رهبری به این پروژه اختصاص داده شده است.

وی همچنین از اتمام‌ پروژه جاده های چرام به دهدشت و دهدشت به سوق تا سه ماه دیگر خبر داد و اظهار داشت: کاهش ۱۰۰ کیلومتری محور لنده به تشان بهمئی با تخصیص اعتبار لازم در سال 97 به مرحله اجرا خواهد رسید.

نماینده چهار شهرستان استان در مجلس از اتصال بهمئی به لنده و لنده به پاتاوه خبر داد و گفت:
جهار بانده شدن محور ورودی لیکک به تشان و احداث پل های جاده جایزان به لیکک و کاهش ۴۰ کیلومتری جاده بهمئی به اهواز در دستور کار قرار دارد.

وی با تقدیر از راهداری و راه شهرسازی تصریح کرد: چهار و نیم میلیارد تومان برای جاده جایزان در نظر گرفته شده که این پروژه در ۲۲ بهمن با همکاری وزارت نفت کلنگ زنی خواهد شد.

هاشمی پور از فعال بودن پروژه های ورودی شهر دهدشت از چهار طرف خبر داد وگفت: دهدشت آماده استقبال از میهمانان نوروزی است.

وی با اشاره به دو بازدید وزیر نفت در یکسال گذشته از پتروشیمی دهدشت اظهار داشت: زمانبندی برای پتروشیمی دهدشت تعریف شده و این پروژه در بهمن ماه ۹۹ به بهره برداری می رسد.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه این پروژه سالانه باید بین ۲۰ تا ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد، افزود: هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی در این پروژه برای جوانان جویای کار فراهم می شود.

وی با بیان اینکه پروژه آبرسانی چهار شهر کهگیلویه بزرگ توسط قرارگاه خاتم شروع شده است، تصریح کرد: شهرهای چرام ، دهدشت ، سوق و لنده با اولویت شهر سوق از این پروژه بهره مند می شوند.

هاشمی پور با بیان اینکه مجوز برداشت از سد مارون برای اراضی کشاورزی کهگیلویه بزرگ اخذ شده است، ادامه داد:کلنگ زنی سد آبریز برای اراضی کشاورزی چرام و دهدشت در سال آینده انجام خواهد شد.

نماینده شهرستان های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:سدهای کوهبرد، فارتق و ایلی آباد بهمیی مشکلات کشاورزان را در کهگیلویه بزرگ حل می کند.

هاشمی پور با اشاره به اتمام پروژه یکساله پس از 10 سال در کهگیلویه بزرگ گفت: مردم بشدت نگرانند و می گویند چرا پروژه های یکساله ۱۰ ساله در کهگیلویه بزرگ تمام می شود؟

نماینده شهرستان های کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: پروژه ها را در کهگیلویه بزرگ سیاسی کردند و مردم نگرانند.

وی با بیان اینکه تلاش کردم برای سراسر کشور در حوزه انرژی موثر باشم ، افزود: فردا جاورده و دشمن زیاری از نعمت گاز خانگی برخوردار می شوند.

وی با تاکید براینکه حوزه بهمئی سرآسیاب یوسفی تا کت از نعمت گاز برخودار می شوند گفت: از حاج آقا بزرگواری نماینده سابق کهگیلویه بزرگ بخاطر تلاش برای گازرسانی قلعه رییسی و دیشموک تقدیر می کنم.

این مسئول اظهار داشت: 48 میلیارد تومان در یک پکیج عملیاتی با همراهی مهندس زنگنه وزیر نفت برای گازرسانی به قلعه رییسی و دیشموک تخصیص داده شد.
 
وی با بیان اینکه پروژه سیمان سپو بعد از شش سال و نیم با سرمایه گذار سابق و اشتغال حدود ۵۰ نفر شروع بکار کرده است ، افزود: به مردم قول می دهیم سیمان سپو با اشتغال ۱۰۰ نفر دیگر مشکلی نداشته باشد.

هاشمی پور با اشاره به کارخانه آجر دهدشت تصریح کرد: فاز دوم کارخانه آجر دهدشت با اشتغال ۵۰ نفر دیگر بزودی به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه معدن فسفات چرام با ۴۰ میلیارد تومان به مرحله  تجهیز کارگاه رسیده است، افزود: وزیر صنعت مسئولیت معدن فسفات چرام را برعهده گرفته و دولت بایستی زیرساخت ها را فراهم کند.

این نماینده مجلس با تاکید براینکه در خصوص معدن فسفات چرام دیگر دغده ای ندارم گفت: معدن قیام لنده نیز با مشارکت دولت مانند معدن فسفات چرام شروع می شود.

هاشمی پور با بیان اینکه در ۲۰ ماهه گذشته ۱۴ میلیاردتومان تجهیزات بهداشتی وارد گهگیلویه بزرگ شده است ، گفت:از رییس دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج می خواهم هرچه زودتر زیرساخت ها را برای پیمانکار بیمارستان ۳۲ تختخوابی چرام فراهم تا بنیاد برکت کار خودرا شروع کند.

این مسئول با تاکید براینکه باتوجه به پراکندگی روستاهاو نبود فرودگاه در کهگیلویه بزرگ باید اورژانس هوایی در این منطقه مستقر شود، افزود: مجوزهای آن را از دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت گرفته ایم و دلیلی برای راه اندازی نشدن وجود ندارد.
 
وی با بیان اینکه ورزش در کهگیلویه بزرگ با وجود تمام ظرفیت ها در حوزه انتخابیه مورد بی مهری قرار گرفته است ، گفت: انتظار داریم توجه بیشتری به ورزش این شهرستانها شود.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 8 میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای حوزه بهمئی توسط مهندس زنگنه وزیر نفت تخصیص داده شد و پروژه ها درحال انجام است، تصریح کرد: هشت زمین ورزشی و سالن ورزشی یک و نیم‌میلیارد تومانی سرفاریاب هدیه سفر وزیر نفت به کهگیلویه بزرگ بود.

هاشمی پور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برنامه ویژه ای برای جاده سادات _ باغچه و شهر سرفاریاب باتوجه به خطوط گاز در آن منطقه در دستورکار است.

وی با تاکید براینکه با منابع دولتی براساس عقب ماندگی های کنونی نمی توانیم کاری انجام دهیم ، افزود: نیروگاه برق در دهدشت بااعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

هاشمی پور تصریح کرد: بالغ بر ۱۲ میلیاردتومان توسط خیرین برای مدارس و بهداشت و شبکه های آبرسانی در کهگیلویه بزرگ تخصیص یافته است.

وی در پایان تاکید کرد: از استاندار تازه نفس می خواهم هم در جهت عمران و هم در بحث نیروی انسانی توجه ویژه ای به کهگیلویه بزرگ داشته باشد .
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
چرا در خلق عناوین و القاب رعایت تناسب نمی شود ؟ زارعی امیر کبیر هاشمی سردار سازندگی و ... واقعا این نوعی بی حرمتی به خود این افراد نیست آخه امیر کبیر کجا و ... سردار سازندگی کجا و .... این نوعی بی فرهنگی و رواج هتک حرمت است . عاقلانه و منطقی بیندیشیم ونام با مسمی انتخاب کنیم . نمیدانم چرا این افراد خودشان به مبارزه با این فرهنگ غلط بر نمیخیزند نکنه باورشون شده که واقعا ....
جاورده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
درودبربزرگواری که با یقه گیری وآبروگذاشتن توانست طرح بزرگ گازرسانی به قلعه رئیسی ودیشموک را عملیاتی وبه اجرا گذارد
نام:
ایمیل:
* نظر: