به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۹۰۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
هاشمی پور:
هاشمی پور خاطرنشان کرد: دنبال کردن جوانان برای شغل دولتی به یک معضل تبدیل شده است.
خبردنا: نماینده مردم شهرستان‌های ۴ گانه کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که مهمترین نگرانی‌ام وجود جوانان تحصیلکرده بیکار در حوزه انتخابیه‌ام است.

به گزارش"خبردنا"، عدل‌ هاشمی‌پور گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۳۰ میلیارد تومان برای توسعه کهگیلویه بزرگ در بخش‌های مختلف از جمله ورزش اختصاص یافت.

وی اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده توانستیم 30 میلیارد تومان از وزارت نفت برای توسعه شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در بخش‌های مختلف از جمله ورزش بگیریم.

وی خواستار توجه بیش از پیش وزارت نفت به شهرستان نفت خیز بهمئی شد و افزود: با وجود چاه‌های نفت محرومیت فعلی و بیکاری جوانان این شهرستان زیبنده نبوده و باید در این زمینه توسط مسئولان و متولیان امر تدبیری اندیشیده شود.

هاشمی‌پور با تاکید بر اینکه مهمترین نگرانی‌ام وجود جوانان تحصیلکرده بیکار در حوزه انتخابیه‌ام است، ادامه داد: بیشترین خواسته مراجعه‌کنندگان به دفتر نماینده در تهران و شهرستان و همچنین در مراجعه حضوری بحث اشتغال بوده که همین مسئله بیش از هر چیزی عذابم می‌دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس تاکید کرد: دولت در زمینه ایجاد اشتغال جوانان بویژه تحصیلکردگان چاره اندیشی کند زیرا در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

هاشمی پور با بیان اینکه فرهنگ کارآفرینی باید ترویج شود، خاطرنشان کرد: دنبال کردن جوانان برای شغل دولتی به یک معضل تبدیل شده زیرا امکان جذب این تعداد بیکار در دستگاه‌های دولتی وجود ندارد در حالی کوچک کردن دولت از سیاست‌های نظام است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
0
درود سردار
نام:
ایمیل:
* نظر: