به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۹۰۴۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
رئیس اداره طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:
رئیس اداره طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از برگزاری کارگاهی با 32 ساعت آموزش جامع طب سنتی ایرانی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای اولین بار خبرداد.
" کیان دهرابپور " به خبردنا گفت:‌ 16 ساعت کارگاه آموزشی جامع طب سنتی ایرانی در روزهای پنجشنبه و جمعه، 19 و 20 بهمن برگزار و 16 ساعت باقیمانده در روزهای پنجشنبه و جمعه 26 و 27 بهمن امسال برگزار می شود.

وی افزود: اساتید دعوت شده جهت این کارگاه آموزشی اعضای هیئت علمی در رشته طب سنتی ایرانی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده که طی این چهار روز مبانی طب سنتی ایرانی را به پزشکان عمومی استان، پزشکان متخصص داخلی، داروسازان، پرستاران، ماماها و دیگر رشته های وابسته پزشکی تعلیم خواهند داد.

رئیس اداره طب سنتی ایرانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هدف از برگزاری این کارگاه را بالابردن اطلاعات پزشکان و پیراپزشکان استان جهت مداخله طب سنتی ایرانی را در طب نوین برشمرد.

دهرابپور گفت: با برگزاری این کارگاه از مداخلات غیرقانونی و بدون مجوز بعضی از افراد غیر متخصص در حوزه طب سنتی جلوگیری خواهد شد و مردم خدمات طب سنتی را از افراد متخصص و با مجوز وزارت بهداشت دریافت خواهند کرد. 

وی افزود:‌ خدمات طب سنتی فقط باید توسط پزشکان مجوزدار از وزارت بهداشت ارائه و هر گونه ارائه خدمت به شکل دیگر خلاف بوده و پیگیرد قانونی خواهد داشت.



نام:
ایمیل:
* نظر: