به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۹۰۶۲
|
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
خبردنا: با حکم محمدعلی نجفی شهردار تهران، ولی الله شجاع پوریان به سمت معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب شد.

به گزارش "خبردنا"، سر انجام پس از چند هفته بلاتکلیفی جواب استعلام های شجاع پوریان آمد و وی جایگزین صالحی امیری در معاونت اجتماعی شد. درحکم  شجاع پوریان آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر ولی الله شجاع پوریان

با عنایت به تخصص، تعهد، تجارب و سایر شایستگی های جناب عالی شما را به عنوان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب می کنم. با صداقت و لیاقتی که از شما سراغ می رود، رجاء واثق دارم که همه توانایی های خود را برای انجام وظایف محوله و خدمت موثر به شهروندان عزیز به کار خواهید گرفت.

مسلما دست یابی به شهری اسلامی، انسانی، پایدار و هوشمند و در یک کلام شهری برای زندگی بهتر و شکوفایی بیشتر استعدادهای یکایک شهروندان، مستلزم درک و بینشی ژرف، رویکرد و برنامه ای نو، عزم و مشارکت جمعی و راس آن ها توکلی و توفیق الهی است که باید سرلوحه اقدامات و تلاش های جناب عالی و همکارانتان قرار گیرد.

انتظار می رود" مجموعه سیاست ها و فعالیت های حوزه تحت تصدی خود را براساس اسناد فرادست و معاونان و مدیران تحت نظر شهردار و همفکری و همراهی مجموعه بزرگ و ارزشمند مدیران، کارشناسان و کارکنان شهرداری برای اجرای آن ها تمام توان خود را جهت تحقق افزایش امید، جلب مشارکت شهروندان و شکوفایی شهر تهران به کار گیرید.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیق جناب عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحقق منویات مقام معظم رهبری، پیشرفت و آبادانی تهران و تامین آسایش و آرامش شهروندان عزیز مسالت دارم.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
0
شجاع پوریان چه ربطی به استان کهگیلویه وبویراحمد دارد که شما دم به دم اخبار ایشون رو منتشر میکنید.؟؟؟؟
لطفا"نفرمایین ایشان اهل لیکک هستند چون خودشون منکر این موضوع می باشند.
ایشان اهل بهبهان هستند انشاالله که موفق باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: