به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۹۲۴۶
|
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
خبردنا: پس از حادثه دلخراش سقوط هواپیمای تهران به یاسوج و جان باختن تعدادی از هم استانی ها، مسئولین کشوری و استانی در پیام های جداگانه ای این اتفاق تلخ را به مردم استان و خانواده های این عزیزان تسلیت گفتند.

به گزارش"خبردنا"، متن این پیام ها به شرح زیر است:

معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی حادثه دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری تهران ـ یاسوج و جان باختن جمعی از هموطنان را تسلیت گفت.

متن پیام اسحاق جهانگیری بدین شرح است:

حادثه دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری تهران ـ یاسوج که موجب جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان شد، ملت ایران را داغدار کرد. این مصیبت غم انگیز را به آحاد مردم ایران، مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه خانواده های این عزیزان تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ برای جانباختگان غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان عزادار صبر و سلامتی مسالت دارم.

اسحاق جهانگیری
معاون اول رییس جمهور

***************************************

پیام تسلیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اینجانب این ضایعه دردناک و سنگین را که قلب همه ملت ایران به ویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را جریحه‌دار کرد، به محضر شریف خانواده های داغدار این حادثه و مردم عزیز استان و ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند بزرگ و بلندمرتبه برای جان‌باختگان این حادثه رحمت الهی و برای بازماندگان و خانواده های مصیبت‌دیده صبر و بردباری مسالت دارم.

علی‌محمد احمدی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد

*************************************

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، با صدور پیامی ضمن ابراز همدردی، سانحه سقوط هواپیمای یاسوج و جان باختن جمعی از هموطنان را به خانواده‌های درگذشتگان به ویژه خانواده مرحوم مهندس مجید اسلامی و کارکنان این سازمان تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به شرح زیر است:

«سانحه سقوط  هواپیمای مسافربری در مسیر تهران – یاسوج که باعث جان باختن عده‌ای از هموطنان عزیز شد، موجب تاسف و تاثر فراوان است.

متاسفانه در این حادثه تلخ، یکی از بهترین همکاران سازمان تامین اجتماعی، مهندس مجید اسلامی رئیس فقید اداره سرمایه گذاری معاونت اقتصادی و برنامه ریزی که برای ایفای مسئولیت خود عازم شهرستان یاسوج بود نیز برای همیشه چشم از جهان بست و به لقاء الله پیوست.

وی که از کارکنان متعهد و متخصص بود و در سنگر ارتقای سرمایه های جامعه بیمه شدگان و مستمری بگیران عزیز از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کرد، در مدت مسئولیت خویش همواره تلاش کرد ضمن حفاظت از منافع و منابع ذینفعان، در مسیر تبیین، ترویج و بکارگیری برنامه های اقتصاد مقاومتی در حوزه سرمایه گذاری های سازمان اقدام کند.

اینجانب ضمن عرض همدردی و تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه؛ درگذشت این همکار صدیق را به کارکنان سازمان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال، برای تمامی بازماندگان و سوگواران صبر و شکیبایی و برای درگذشتگان رحمت واسعه الهی خواستارم».

*******************************

پیام تسلیت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

سانحه غم‌بار و حزن‌انگیز سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران یاسوج که باعث از دست دادن عزیزانمان شد هم میهمانان خصوصا مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد را عزادار کرد، اگر بدن‌های این عزیزان و جان باختگان به سوی زمین سقوط کرد لکن ارواح پاکشان به آسمان و لقاء پروردگار پرواز کرد.

این حادثه را به مقام معظم رهبری و مردم شریف میهن اسلامی و به هم‌استانی‌های صبور تسلیت عرض نموده و برای بازمندگان اجر جزیل و برای جانباختگان روح و رحمت و رضوان از خدا وند متعال مسئلت دارم.

در پایان از تلاش تمام عزیزانی که در این امر حمایت و مساعدت می‌نمایند سپاسگزاری می‌کنم.

********************************

رئیس قوه قضاییه در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران به یاسوج و درگذشت جمعی از هموطنان ضمن تسلیت به بازماندگان، از دادستان کل کشور خواست با تشکیل کمیته ای علت وقوع حادثه را بررسی و نسبت به برخورد قانونی با مقصرین اقدام کند.

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای منتظری
دادستان محترم کل کشور

خبر سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج و جان باختن عده ای از هموطنان عزیز موجب تاثر و تاسف شدید همگان شد.

ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه و طلب غفران الهی برای جان باختگان، لازم است سریعاً با تعیین کمیته ای متشکل از افراد خبره در خصوص علت وقوع این حادثه بررسی جامع و دقیق به عمل آمده و چنانچه فرد یا افرادی مقصر باشند نسبت به برخورد قانونی با آنان اقدام مقتضی معمول و نتیجه به اینجانب منعکس شود.

صادق آملی لاریجانی
رئیس قوه قضاییه

*********************************
 رییس جمهور در پیامی سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج را كه منجر به جان باختن عده‏ای از هموطنان عزیز شد ، تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم
انالله و انا اليه راجعون

سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج كه منجر به جان باختن عده‏ای از هموطنان عزیز ما شد، باعث تأثر فراوان گردید.

اينجانب ضمن ابراز همدردي با خانواده‏های داغدیده، اين مصيبت را به ملت ایران تسلیت می گویم و از درگاه ايزدمنّان براي جان باختگان اين حادثه، رحمت واسعه و براي بازماندگان، صبر و پاداش فراوان الهی مسألت دارم.

لازم است وزیر راه و شهرسازی بر اساس قانون سازمان هواپیمایی کشوری با حضور و تشکیل ستاد بررسی سانحه در این سازمان؛ ضمن مدیریت، پیگیری و انجام هماهنگی های لازم برای خدمات اورژانسی و امدادی توسط دستگاههای ذیربط، علل این حادثه را سریعا گزارش نماید و تمام اقدامات لازم برای پیشگیری از تكرار اینگونه رخدادهای ناگوار به عمل آید.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

************************************

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد در پیامی، جان باختن مسافران هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«اناالله و اناالیه راجعون

سانحه دلخراش سقوط هواپیمای پرواز تهران - یاسوج قلب همه هموطنان را محزون و داغدار کرد.

به بازماندگان و خانواده‌های مسافران آسمانی این پرواز تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آنان که لحظات دشواری را می‌گذارنند، صبرو آرامش مسئلت می‌کنم.

لهراسب باقری رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد

*******************************
دادستان شهرستان بهمئی حادثه سقوط هواپیمای تهران به یاسوج را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

 انالله و انا الیه راجعون

حادثه غم انگیز سقوط هواپیمای مسافربری در مسیر تهران - یاسوج  كه منجر به جان باختن عده ‏ای از هم وطنان و استانی های  عزیزمان شد ، موجب تاسف و تالم فراوان گردید.

این ضایعه دردناک را به ملت بزرگ ایران و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه خانواده های این عزیزان تسلیت می گویم.

ضمن تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان محترم و کلیه هم استانی ها،  از خداوند بلند مرتبه رحمت واسعه برای قربانیان، و صبر و تسلی خاطر برای بازماندگان آنها مسألت داریم.

 سیف الله احمدی پور
دادستان شهرستان بهمئی

****************************

 نماينده اهواز در مجلس شوراي اسلامي  در پیامی سانحه تاسفبار سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت جواد كاظم نسب "الباجي" به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحيم

انالله و انا الیه راجعون

خبر تاسفبار سقوط هواپيماي شركت آسمان و جان باختن هموطنان عزيزمان در مسير پروازي تهران-ياسوج را صميمانه تسليت و تعزيت عرض مي نمايم.

با ساير بازماندگان  ابراز همدردي مي نمايم و از خداوند متعال براي عزيزان از دست رفته  علو درجات مسئلت دارم.

شكي نيست مجلس شوراي اسلامي در اين موضوع با هيچ كسي تساهل و تسامح نخواهد كرد و تا مشخص شدن علت تامه  سانحه، پيگيري هاي لازم را خواهد نمود.

جواد كاظم نسب "الباجي"
نماينده مردم شريف اهواز، باوي، حميديه و كارون در مجلس شوراي اسلامي

**********************************

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

وقوع حادثه مصیبت‌ بار و دردناک سقوط هواپیمای مسافربری که منجر به جان باختن تعدادی از هم استانی ها و هموطنان عزیزمان انجامید دلها را آکنده از اندوه و تأسف نمود.

ضمن ابراز همدردی و تسلیت به هموطنان بالاخص هم استانی های عزیزمان، غفران واسع برای درگذشتگان ، صبر و اجر برای مردم مصیبت دیده ، خانواده ها و بازماندگان آنان را از خداوند بزرگ و متعال مسئلت می‌نماییم.

روابط عمومی
گروه صنایع بین المللی باقری

**************************************
«انا لله و انا الیه راجعون»

سانحه دلخراش سقوط هواپیما تهران-یاسوج که باعث کشته شدن سه نفر از همکاران خدوم دانشگاهی و جمعی از هموطنان عزیزمان شد، موجب تأسف و تأثر گردید.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد» ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار و ابراز همدردی با آنان از خداوند متعال برای درگذشتگان غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماید.

***********************************
بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون »

با کمال تاسف خبردار شدم جمعی از هم استانیها و هموطنان عزیزم در سانحه ی سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج به آسمان پرکشیدند و باعث اندوه و ماتم ملت ایران بالاخص مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.

غم از دست دادن این عزیزان که در بین آنها از اقشار مختلف مردم حضور داشتند آنچنان جانکاه و حزن انگیز است که جز با تمسک به آیات قرآن و تسلیم شدن در برابر مشیت الهی امکان پذیر است .
روح و جان متالم خویش را با توسل به آیات الهی و صبر در برابر این مصیبت جانسوز التیام بخشیم .
اینجانب از صمیم قلب این مصیبت عظمی را محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران ، هم استانهای عزیز و بالاخص خانواده های داغدار تسلیت عرض می نمایم .
از خداوند سبحان برای جانباختگان غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبرجمیل مسئلت می نمایم .

عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

*******************************

وزیر امور خارجه در پیامی حادثه دردناک سقوط هواپیمای مسافربری را تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر تاسف بار حادثه سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران - یاسوج که طی آن دهها تن از هموطنان عزیزمان را از دست دادیم، بار دیگر همه ما را اندوهگین و عزادار کرد.

از طرف خود و تمامی همکارانم در وزارت امور خارجه این حادثه غم انگیز را به عموم ملت ایران و خانواده مسافران و خدمه جان باخته این پرواز تسلیت می گویم و برای جان باختگان آرامش اخروی و غفران الهی و برای بازماندگان داغدار آنها صبر و اجر مسئلت می نمایم.

محمدجواد ظریف
وزیر امور خارجه

*****************************

وزیر بهداشت در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف مطلع شدم هواپیمای  مسافربری شرکت هواپیمایی آسمان به دلیل برخورد با رشته کوه دنا سقوط کرده است و 66 تن از هموطنان در این سانحه جان باخته‎اند.

همکارانم در سازمان اورژانس کشور از دقایق نخست اطلاع از این حادثه، به محل سقوط اعزام شدند و علیرغم شرایط نامساعد جوی که استفاده از بالگرد را غیرممکن ساخته است، از طریق مسیرهای زمینی در تلاش برای یافتن لاشه هواپیما هستند.

اینجانب به سهم خود این ضایعه را خدمت ملت شریف ایران تسلیت عرض می‎کنم و از پروردگار متعال برای خانواده قربانیان، صبر و شکیبایی خواهانم.

    دکتر سید حسن هاشمی

   وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

***************************************

حادثه غم‌انگیز جمعی از هم استانیهایم و هموطنان عزیزم در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری پرواز تهران -یاسوج موجب تاثر و تاسف  مردم عزیزمان شد و خانواده‌های بسیاری را داغدار کرد.

سقوط هواپیمایی پرواز تهران -یاسوج قلب همه هموطنان عزیز را محزون و داغدار کرد .


به بازماندگان و خانواده های این مسافران آسمانی تسلیت می گویم و از خدای خوبیها برای آنان که لحظات دشواری را می گذرانند صبر و آرامش مسئلت دارم .

اقبال جاودان پور -مدیر عامل موسسه اروندان -قرارگاه خاتم النبیاء

*****************************************

دنای سرکش ، یارانم کو ؟                              
 از بس به تنت زخم روی زخم رسیده                                            
ممکن نبود زخم تنت را  بشمارم    

 در پی سانحه ی سقوط هواپیمای مسافربری ATR در مسیر ناتمام تهران به یاسوج،  مردم استان اصیل و دلاورخیز کهگیلویه و بویراحمد باز هم در داغ غم فرزندانش به سوگ نشست.  دنای کاکل زری کام استانمان را تلخ و خانواده های زیادی را عزادار نمود و در آستانه نوروز خود سفیدپوش شد و مردم ما را رخت سیاه پوشید و گرد ماتم بر چهره بسیاری از پدران و مادران چشم انتظار و برادران و خواهرانی که در عالم خیال لحظه شماری دیدار عزیزانشان را با خوشحالی سیر میکردند و همسرانیکه در فرودگاه یاسوج مترصد بودند تا قدم یارشان را بر فرودگاه قلبشان پذیرا باشند ،    آه که چه هولناک بود ، ناگهان خبر سقوط هواپیما ، لبان خندان و شکوفه های گونه های منتظران را به شیون و اشک و ناله به پرواز درآورد .   
                         
در این ضایعه ی دردناک بال ۶۶ نفر هموطن از کبوتران آسمان در بلندای دنا بی رحمانه شکسته شد و در لابلای صخره های سخت پر پر شدند .     
  
بر آرامی دلهای  داغدیده چیزی آرام بخش تر از لطف و عنایت حق تعالی کارساز نمیباشد که برای همه مصیبت دیدگان خواهانم و رحمت و غفران الهی برای جان باختگان در جهان عقبی از درگاه ایزد منان مسئلت دارم .   

 با تو بستم عهد الفت ،تا نفس دارم به تن 

 گر نیاز افتد خودم را ،وقف پیمانت کنم .                                           

یدالله مرادی- مدیرکل سابق صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد

******************************************

انا لله و اناالیه راجعون

در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) حادثه غمبار جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز کشورمان در سانحه دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج و همچنین جان باختن سه تن از همکاران عزیزمان در دانشگاه آزاد اسلامی، آقایان حاج خلیل آهنگران، دکتر سیدرضا فاطمی طلب و دکتر احمد چرمیان در بین جان باختگان موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

بدینوسله درگذشت هموطنان این سانحه و همچنین همکاران خدوم دانشگاه آزاد اسلامی را به دانشمند فرزانه جناب آقای دکتر رهبر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، ملت بزرگ ایران، مردم شریف و صبور استان کهگیلویه و بویراحمد، جامعه دانشگاهی، خانواده و بازماندگان تسلیت عرض نموده و برای جان باختگان از درگاه خداوند متعال غفران و رحمت الهی مسئلت می نمایم.


دکتر آرمین محمودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد
********************************************************

 پیام تسلیت سردار "انصاری" فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی حادثه سقوط هواپیما و جان باختن تعدادی از هم استانی ها و هم وطنان

متن این پیام بدین شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم "

《انا لله و انا الیه راجعون》

حادثه غم‌انگیز سقوط هواپیمای مسافربری ، موجب تاثر و تاسف مردم عزیزمان شد و خانواده‌های بسیاری را داغدار کرد.

بدینوسیله از صمیم قلب، مصیبت وارده را به خانواده های محترم مصیبت دیده و همشهریان، هم استانی ها و هموطنان عزیز تسلیت عرض می کنم و برای عزیزان سفرکرده طلب رحمت و مغفرت واسعه وبرای بازماندگان صبر جمیل از خداوند تبارک وتعالی خواهانم.

لازم به توضیح است ؛ اکیپ هایی از نيروهاي پلیس استان از همان دقايق اوليه اطلاع از وقوع سانحه، در قالب چندین اکیپ ، براي كمك در عمليات تجسس و امداد به محل اعزام شده اند و با تمامي امكانات آماده ارائه خدمت مي باشد.

در پایان؛ فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز همدردی، آمادگی کامل خود را برای ارائه هرگونه خدمات انتظامی ، امنیتی و ترافیکی اعلام می دارد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
سرتیپ دوم پاسدار مهدی انصاری
***************************************

بسمه تعالي
حادثه تلخ سقوط هواپيماي مسافربري مسير تهران ياسوج و درگذشت و پرپر شدن گلهايي از گلزار ايران زمين و استان عزيزم دل هر انسان را به درد آورده و بار ديگر مردمان عزيزمان را عزادار و غمگين كرد.

مصيبت و عمق حادثه آنگونه سخت است كه نتوان با يك جمله تسليت باد اين مصيبت را نشان داد. مادران چشم انتظارند و پدران و فرزندان و همسران اشكبارند و به بلندي قله دنا غبطه ميخورند كه اي دناي سرافراز ، فرزندان و عزيزان ما در اغوش تو امشب چگونه اند.

سخت است بيان تسليت ولي از خداوند متعال صبر براي بازمندگان خواستارم و اميدوارم اين نوع بلاها از سر سرزمين ما به دور باد.

غلام رضا تاج گردون
****************************************

مدیرعامل گروه توسعه ملی در پیامی حادثه پرواز تهران به یاسوج هواپیمایی آسمان و جان باختن مسافرین این پرواز را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر خداداد غریب پور بدین شرح است:

اناالله و انا الیه راجعون

سانحه دلخراش سقوط هواپیمای پرواز تهران – یاسوج قلب همه هموطنان را به درد آورد.

بدینوسیله بر خود لازم میدانم ضمن عرض تسلیت به بازماندگان مسافران این پرواز و همه ملت شریف ایران، از درگاه خداوند بزرگ برای جان باختگان این سانحه غفران و رحمت واسعه الهی و برای تک تک بازماندگان صبر، سلامت و عافیت مسئلت نمایم.

خداداد غریب پور
مدیرعامل گروه توسعه ملی ایران
**************************************

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
 
سانحه دلخراش و غم‌انگیز سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران یاسوج که باعث جان باختن تعدادی از هم وطنان عزیزمان شد موجب تاسف و تاثر بسیار گردید و کشورمان را ماتم زده و استانمان را عزادار کرد.

این حادثه عظیم را به مقام معظم رهبری، مردم شریف میهن اسلامی و هم‌استانی‌های صبور خصوصا" خانواده های جانباختگان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال درخواست حشر ازدست رفتگان با اولیای الهی و صبر و اجر برای بازماندگان داریم.

حسن نوروزی
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد
**************************************

باسمه تعالی

با نهایت تاثر و تاسف، حادثه جانکاه درگذشت مظلومانه جمعی از هم استانی‌های عزیزمان را به پیشگاه ملت شریف ایران، مردم همیشه غمدیده و صبور کهگیلویه‌وبویراحمد و به ویژه خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم. از خداوند بزرگ برای جانباختگان این حادثه دلخراش رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و خانواده‌های ایشان صبر و تحمل این غم بزرگ را خواهانم.

انتظار می‌رود نهادهای مسئول در سریع‌ترین زمان، نسبت به مشخص نمودن علت حادثه اقدام و تلاش خود را برای جلوگیری از تکرار چنین حوادث دردناکی معطوف نمایند. به حق مردم این استان شایسته چنین وضعیت زننده‌ای در خصوص ناوگان حمل‌و‌نقل، امداد رسانی و بدیهیات دیگر زندگی نیستند.

با احترام مجدد - سید باقر موسوی جهان آباد
********************************************

استاندار همدان با صدور پیامی سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج را كه منجر به جان باختن عده‏ای از هموطنان عزیز شد را تسلیت گفت.

در متن پیام محمد ناصر نيكبخت آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

انالله و انا اليه راجعون

سانحه تلخ و مصيب بار سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج كه منجر به جان باختن عده ‏ای از هموطنان عزیز و نخبگان علمی و پزشکان متعهد کشور عزیزمان ایران شد را به محضر مقام معظم رهبري، رئيس جمهور ، مردم شريف ايران و خانواده درگذشتگان اين سانحه تسليت عرض مي كنم.

از درگاه ايزدمنّان براي جان باختگان اين حادثه، رحمت واسعه و براي بازماندگان، صبر جزيل مسألت دارم.

محمد ناصر نيكبخت
استاندار همدان
*****************************************

سید کامل تقوی نژاد، معاون وزیر و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور حادثه سقوط هواپیمای تهران به یاسوج را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

حادثه تلخ سقوط هواپیمای تهران - یاسوج و جان باختن تعدادی از هموطنان و هم استانی ها، همه را متاثر و ناراحت کرد.

فقدان جمعي از نخبگان علمي، فرهنگي و ورزشي در این پرواز حجم این مصیبت بزرگ را دو چندان می کند.

بر خود لازم می دانم این ضایعه اسفناک را به ملت ایران و مردم شریف و ارزشمند استان کهگیلویه و بویراحمد، خصوصا خانواده های داغدار تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای درگذشتگان علو درجات و برای بازماندگان صبر و بردباری مسالت می کنم.

*******************************************

كُلُّ نَفْسٍ ذَآئِقَةُ الْمَوْتِ

سانحه جانسوز سقوط هواپیمای مسافربری تهران به یاسوج و از دست دادن جان ۶۶ انسان بی گناه موجب تاثر خاطر عموم هم وطنان بویژه هم استانی های عزیز گردید.

اکنون ایران اسلامی همچون سایر حوادث ناگوار ملی خود را شریک این غم جانکاه می داند. ایمان دارم که بازماندگان این حادثه به پیروی از امام جعفر صادق (ع) که فرمود: «اذا اَرَدْنا اَمْرا وَ أرادَ اللّهُ اَمْرا سَلَّمنا لِاَمْرِ اللّه»؛ "زمانى که ما امرى را اراده کنیم و خدا امرى را اراده کند، ما تسلیم امر خدا هستیم" تسلیم اراده حق تعالی هستند.

اینجانب ضمن تسلیت ایام حزن انگیز فاطمیه و تسلیت این حادثه مولمه به خانواده های داغدار برای آن عزیزان سفر کرده از درگاه باری تعالی حشر با اولیای الهی بویژه حضرت فاطمه الزهرا(س)و برای بازماندگان داغدار صبر جمیل را مسئلت می نمایم.

بهیارمقدم( بلادی)
معاون حوزه وزارتی
وزارت امور اقتصادی و دارایی

*********************************************

انالله و انا الیه راجعون

حادثه بسیار تلخ و اندوهبار سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران به یاسوج که منجر به عروج مظلومانه گروهي از هموطنان عزیز ، خونگرم و نجيب استان كهكيلويه و بويراحمد گرديد قلب تمامي ملت ايران را به درد آورد .

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده‌‌های داغدیده ، با تاثر فراوان درگذشت مسافران و خدمه این پرواز بی بازگشت را به عموم هموطنان بالاخص خانواده هاو بازماندگان داغدار درگذشتگان تسلیت و تعزيت عرض می نمایم و از درگاه ایزدمنّان برای جان باختگان این حادثه، رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر و پاداش فراوان الهی مسألت دارم.

فرزند کوچکی از ایل و تبار دنا - فاضل جمالزاده
مدیر عامل شرکت بین المللی حفاری (DCI)

*********************************************

انالله واناالیه راجعون

دنارخت سیاه پوشیدوشرمسارشد

باخبرسانحه دردناک سقوط هواپیمای مسافربری درمسیرتهران-یاسوج که جان تعدادی ازهموطنان وهم استانیهایم راگرفت محزون شدم.

ضمن عرض تسلیت این مصیبت بزرگ به مردم عزیزبویژه هم استانیهای بزرگواروصبور،ازخداوندقادرمتعال برای ان سفرکرده گان رحمت ومغفرت الهی وبرای بازماندگان صبرواجرمسئلت دارم.

منوچهر-حبیبی/معاون استاندارقزوین

*************************************

انالله و انا الیه راجعون

سانحه بسیار تلخ و مصیب بار سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد باعث تاسف و اندوه فراوان گردید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدیده این حادثه دردناک و آرزوی صبر جمیل برای آنان ، این مصیبت را به ملت شریف ایران بخصوص هم استانی های گرامیم و بازماندگان آنان تسلیت گفته و از درگاه ایزدمنّان برای جانباختگان این حادثه دل خراش رحمت و مغفرت الهی مسألت دارم."

دکتر داود کریمی مداب مدیریت پست بانک شهرستانها استان تهران و مدیر کل سابق پست بانک استان

****************************************
پیام تسلیت رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در پی سقوط هواپیما در مسیر تهران – یاسوج

بسم‌الله الرحمن الرحيم

انالله و انا اليه راجعون

سانحه تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج كه منجر به جان باختن عده ‏ای از هم وطنان و استانی های عزیزمان شد، باعث تأثر فراوان گردید. 

 ضمن ابراز همدردي با خانواده ‏های داغدیده، اين مصيبت بزرگ را به ملت ایران و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می نمایم، و از خداوند متعال برای درگذشتگان این حادثه، رحمت واسعه الهی و برای خانواده معزز و سایر بازماندگان محترم صبر و اجر الهی مسئلت می‌‌ نمایم.

جبار کیانی پور
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج

***************************************************************************

انالله و انا الیه راجعون

مردم دیار عزیزم و خانواده های محترم داغدیده

حادثه تلخ و جانکاه سقوط هواپیما، ما را در مصیبت از دست دادن جمعی از عزیزانمان به سوگ نشاند.

این فرزند کوچک خود را در غم خویش شریک بدانید و مراتب تسلیت اینجانب را پذیرا باشید.

خداوند به همه ما علی الخصوص خانواده های بازماندگان آن عزیزان صبر عطا کرده و روح جانباختگان این حادثه را قرین رحمت خویش سازد.

ايروان مسعودي اصل
قائم مقام و معاون اجتماعي-فرهنگي مركز پژوهش هاي مجلس شوراي اسلامي

**********************************

 مدیرعامل بنیاد توسعه و عمران موقوفات استان تهران در پیامی حادثه پرواز تهران به یاسوج هواپیمایی آسمان و جان باختن 65 مسافر این پرواز را تسلیت گفت.

متن پیام سید محمد کریم ربانی بدین شرح است:

اناالله و انا الیه راجعون

سانحه بسیار تلخ و دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری تهران به یاسوج که موجب جان باختن جمعی از هموطنان عزیز گردید، باعث تاثر فراوان شد و قلوب آحاد ملت فهیم ایران اسلامی را مالامال از اندوه و غم ساخت.

اینجانب این مصیبت عظیم را به محضر شریف ایران اسلامی به ویژه هم تبارانم در استان کهگیلویه و بویراحمد صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای روح سفر کردگان غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل را خواهانم.

سید محمد کریم ربانی
مدیرعامل بنیاد توسعه و عمران موقوفات استان تهران

********************
خبر تاسف بار سقوط هواپيماي شركت آسمان و جان باختن هموطنان عزيزمان در مسير پروازي تهران-ياسوج را صميمانه تسليت و تعزيت عرض مي نمايم.

این مصیبت غم انگیز را به همه مردم ایران و هم استانی های عزیزمان و خانواده های این عزیزان تسلیت می گویم و از خدای خوبیها برای جانباختگان غفران و برای بازماندگان عزادار صبر و شکیبایی خواستارم .

سیف الله احمدی پور -دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمیی

************************************************

پیام تسلیت معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پی سانحه سقوط هواپیمای مسافربری

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور عملیات غیرصنعتی، در پیامی، در گذشت غم انگیز جمعی از هموطنان در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج را تسلیت گفت.

در متن پیام رضا خلیلی آمده است: «خانواده های ارجمند عزادار ، هم استانی های محترم استان کهگیلویه و بویر احمد

درگذشت غم انگیز جمعی از هموطنان گرانقدر خصوصاً هم استانی های عزیزمان در حادثه تأسف بار سقوط هواپیما در ایام شهادت سرور بانوان عالم، حضرت صدیقه طاهره (س) موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

ضمن تسلیت این سانحه دلخراش به خانواده های محترم عزادار و ملت بزرگوار ایران خصوصاً هم استانی های داغدیده در استان کهگیلویه و بویر احمد از درگاه خداوند متعال برای عزیزان از دست رفته رحمت و مغفرت الهی و برای خانواده های گرانقدرشان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.»
*********************************


نام:
ایمیل:
* نظر: