به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۹۲۵۷
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
خبردنا: هواپیمای تهران- یاسوج ۵۰ دقیقه بعد از پرواز از صفحه رادار ناپدید شد و به‌رغم گذشت ساعت‌ها از وقوع این سانحه هوایی همچنان لاشه هواپیما پیدا نشده و جستجو صبح امروز آغاز شده است.

هواپیمای «ای تی آر ۷۲ – ۶۰۰ » متعلق به هواپیمایی آسمان ساعت هشت صبح یکشنبه از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت فرودگاه یاسوج «تیک آف» کرد و در حدود ساعت ۸ و ۵۰ دقیقه هواپیما از صفحه رادار ناپدید شد.

آخرین اخبار از سقوط هواپیمای تهران - یاسوج

مطابق اطلاعات اولیه اعلام‌شده از سوی مسئولان هواپیمایی آسمان هواپیما در ۱۴ مایلی شهر یاسوج و در نزدیکی روستای «بیده» به کوه دنا برخورد کرده است. مطابق آخرین اطلاعیه شرکت هواپیمایی آسمان یکی از مسافران پرواز تهران - یاسوج، از پرواز جامانده و تعداد مسافران هواپیمای سقوط کرده ۶۵ نفر بوده است.

عملیات جستجو در منطقه پادنای سمیرم در حال پیگیری است. این منطقه در جوار رشته‌کوه بلند دنا قرارگرفته است و با جغرافیای کوهستانی خود، استان‌های اصفهان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد را به هم متصل می‌کند.

07:55: رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد: نیروهای امدادی با بسیج تمام امکانات، با 80 تکنسین جست و جو برای یافتن لاشه هوایپیمای سقوط کرده تهران یاسوج را آغاز کرده اند.

07:49: اعزام تیم‌های آماده عملیاتی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به منطقه حادثه سقوط هواپیما.

07:39: آخرین نگاه مسافر بی بازگشت هواپیمای آسمان

حسین رستمی تقی دیزج اهل استان اردبیل و ساکن ملارد قبل از پرواز هواپیمای تهران به یاسوج آخرین عکس سلفی را گرفت و برای همسرش ارسال کرد.

آخرین اخبار از سقوط هواپیمای تهران - یاسوج

07:32: فرماندار سمیرم: جستجو در مناطق هموار ادامه دارد.

07:30: تعمیر اساسی موتورهای«ATR» اخیرا در سوئد و فرانسه

مدیرکل آموزش و بهسازی نیروی انسانی شرکت هواپیمایی آسمان با تاکید مجدد بر عدم نقص فنی هواپیما گفت که اخیرا هر دو موتور این هواپیما یکی در سوئد و یکی در فرانسه، چک و تعمیر اساسی شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: