به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۹۲۹۲
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
به گزارش"خبردنا" مردم ولایتمدار، دین‌باور و انقلابی یاسوج با حضور پرشور خود در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام حماسه‌ای دیگر را خلق و برگ زرین دیگری در تاریخ این مرز و بوم ورق زدند.

‌به گزارش"خبردنا"، پیکر پاک شهید گمنام دفاع مقدس صبح امروز بر دستان مردم دین‌باور و انقلابی کهگیلویه و بویراحمد از مقابل ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد به سمت میدان هفتم تیر یاسوج تشییع شد.

پیکر این شهید بزرگوار پس از تشییع  برای تدفین و خاکسپاری به دانشکده فنی دختران یاسوج انتقال یافت.

فرزانه آرامش در آیین خاکسپاری شهید گمنام در آموزشکده یاسوج گفت: بر خود می بالیم که امروز میزبان شهیدی است که امنیت امروز ما نتیجه شهادت های این عزیزان می باشد.

وی بابیان اینکه خاکسپاری شهدای گمنام در مراکز علمی و دانشگاهی از فرموده های رهبری انقلاب است، اظهارداشت: راه و گفتمان شهدای انقلاب باید ادامه یابد.

رییس مرکز آموزشکده فنی خواهران یاسوج افزود: امروز بخود می بالیم که بعد از مدت ها انتظار میزبان این شهید گمنام هستیم.

سردار هشت سال دفاع مقدس در این آیین هم گفت: برخی می گویند چرا برخی شهدا گمنام هستند و من چون جز گروههای تحفص هم بوده ام می گویم‌که براساس مستندات دوران دفاع مقدس و تفحص های دقیق صورت گرفته چون به نتیجه ای نرسیدیم که این شهید چه نامی دارد وی را شهید گمنام می نامند.

سردار حسین کاجی با تشریح برخی خاطرات دوران دفاع مقدس و تفحص بعد از دفاع مقدس، اظهارداشت: شهدای ما متبرک و رزق رسان برای همه هستند.

وی افزود: شهدای ما شفاعت خواه همه بوده و باید قدردان آنان باشیم.

کجایی گفت: چهار هزار و ۵۰۰ مادر شهید چشم انتطار هستند.

آدرس کانال تلگرامی خبردنا: @khabar_dena

نام:
ایمیل:
* نظر: