به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۹۳۰۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
نماینده کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده خبر داد:
آقای "آخوندی" وزیر راه وشهرسازی دل ما را به جعبه سیاه خوش نکند چون تاکنون چیزی در جعبه سیاه بقیه حوادث در نیامده که بخواهد در این در بیاید.
خبردنا: نماینده کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از جمع آوری امضاء برای استیضاح وزیر راه و و شهرسازی و وزیر کار ،تعاون و رفاه اجتماعی خبر داد.

مهندس "عدل هاشمی پور" در گفت و شنود اختصاصی با "خبردنا" ضمن ابراز تاسف از حادثه هواپیمای تهران-یاسوج گفت: وزیر راه و شهرسازی و زیرمجموعه اش در این موضع سهل انگاری داشته اند و باید جوابگوی استان باشند.

وی با انتقاد شدید از وزارت راه و شهرسازی گفت: چرا باید گزارش این حادثه با 5 ساعت تاخیر برای رئیس جمهور ارسال شود؟ چرا با وجود شرایط نامساعد جوی اجازه این پرواز صادر شد؟

این نماینده مجلس گفت: آقای "آخوندی" وزیر راه وشهرسازی دل ما را به جعبه سیاه خوش نکند چون تاکنون چیزی در جعبه سیاه بقیه حوادث در نیامده که بخواهد در این در بیاید.

وی با اشاره به حادثه سانچی و پرواز آسمان گفت: هم شرکت ملی نفتکش و هم هواپیمایی آسمان از زیرمجموعه های وزارت کار هستند و سهل انگار در وزارت کار به اوج خود رسیده و به همین دلیل در حال جمع اوری امضاء برای استیضاح "ربیعی" می باشیم.

هاشمی پور افزود: در حادثه سانچی هرچه سوال کردیم جوابی نگرفتیم و در سانحه هواپیمای آسمان نیز سهل انگاری و خطای مسئولان مشهود است و به همین دلیل به همراه آقایان وکیلی و تاج گردون در حال جمع آوری استیضاح برای وزرای کار و راه هستیم.

وی تصریح کرد تاکنون 12 امضاء برای استیضاح این 2 وزیر جمع اوری کرده ایم.

آدرس کانال تلگرامی خبردنا: @khabar_dena
نام:
ایمیل:
* نظر: