به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۰۱۱۹
|
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱
خبردنا: کلیپی در فضای مجازی منتشر شده از سفر یک سال پیش مدیرکل آموزش و پرورش استان به منطقه مارگون که در این سفر جناب مدیرکل پس از لغو برنامه بازدید از یکی از مدارس این منطقه هدایای جالبی را برای دانش آموزان ارسال کرده است.

به گزارش"خبردنا" در ادامه این کلیپ و پاسخ اردشیر یاری پور معاون آموزش و پرورش استان را ملاحظه می کنید.




پاسخ معاون اداره کل آموزش و پرورش استان به این کلیپ:

باسلام خدمت دوستان بالاخص اونهایی که زود قضاوت سطحی میکنند عرض کنم دقیقایکسال پیش درسفری که مدیرکل محترم به مناطق مارگون داشتند.

بنده هم توفیق همراهی داشتم لذا قویا تکذیب میکنم که مدیرکل قول وسیله داده بود ولی باهمه گرفتاری و مشغله کاری که داشتند به احترام معلمین و دانش اموزان و مردم به روستاهای دور دست سرکشی نمودند و درسفرانجام گرفته ضمن دیدار با دانش آموزان و معلمان و برخی از اولیا مشکلات ازنزدیک بررسی گردید و هدایایی که مدیرکل محترم اهدا نمودند درقالب کارت هدیه و پوشاک نو و نوشت افزار و کامپیوتر بودند که روابط عمومی اداره کل حضور داشتند و مستند تهیه نمودند و حتی همون سال گذشته خبرش از سیما پخش گردید.

نکته دوم اینکه در این سفریکی ازخیرین بومی استان و همراهانشون بصورت خودجوش درمنطقه حضور پیداکردند و بسته هایی توزیع نمودند که هیچ ارتباطی با توزیع هدایای مدیرکل محترم نداشته و بعضا شاید دربسته ها پوشاک نو وغیره وجودداشته است که کلیپ مربوط به توزیع بسته خیرین داشته .

نکته سوم اینکه از عزیزانی که بدون اطلاع ازجزئیات اظهارنظر میفرمایند سوالم این هست که چرا از خدمات آموزش و پرورش و مدیریت جهادی در مناطق با کمبود همه امکانات و محدودیتهای منابع مالی از پیشرفتها و موفقیتها ی دانش آموزان و معلمین و خدمات انجام گرفته سخنی به میان نمیارید.

 چنانچه نیازشد خدمات و کمکهای انجام گرفته به مناطقی مثل مارگون بالاخص روستاهای سیلابکلوار رابه اطلاع عزیزان خواهم رساند تابه یقین برسیدکه فعالیتهای بسیارخوبی درمناطق محروم انجام گرفته است.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
0
1
ایشان در طی تصدی پست مدیر کلی ، اموزش و پرورش را نابود کرد تا کی این مدیر ناکارامد باید حمایت شود
فرهنگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
1
0
ویزگیهای اخلاقی زارع پور
ا- دین مداری وپایبندی به شرایع اسلام
2- اخلاق مداری واحترام به همه افراد ازکوچک وبزرگ تا مخالف وموافق وشهری وروستایی
3- رعایت عدالت ودوری ازتبعیض وتوجه یکسان به همه مناطق وشهرستانها
4-اهتمام ویزه مدیریتی به حل مشکلات مناطق دورافتاده
5- ساده زیست وکوچک نظم و..................
بااین اوصاف افراد منصف واقع بین اذعان داشته که آقای زارع پور دوراز هرنوع اتهام وافترا بوده وشایستگی سکان هدایت آموزش وپرورش استان رادارند.وپخش این کلیپ بی احترامی به همه فرهنگیان وفرهنگ دوستان می باشد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
1
واقعا جای تاسف برا وزیر داره چرا نمی تواند این مدیرکل را عوض کند
کهگیلویه روستای طولیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
1
0
من اصلا نه معلم نه هم دانش آموز دارم و در این دولت که باید چراغ بگیری دستت و در شب تاریک دنبال مدیر خوب بگردی اتفاقا آقای زارع پور یکی از بهترین و با اخلاق ترین و با کلاس ترین مدیران استانه و حتی بهترین مدیر آموزش و پروش طی دههای گذشته بوده و خواهد بود , از اول معلوم بود که این کلیپ ساختگی یا براساس سوئ برداشت و عجولانه گرفته و پخش شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: