به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۰۱۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
مسولان قضایی بخصوص دادستان مرکز استان باید بعنوان نماینده مدعی العموم فورا به این موضوع ورود کرده و با مسببین آن بشدت برخورد نمایند .
خبردنا : کلیپی در فضای مجازی بسرعت دست به دست می شود که نشان می دهد فردی که گویا معلم مدرسه ای در سیلاب کلوار است بسته ای  که حاوی کمک هایی به مدرسه است را تشریح می کند.

به گزارش"خبردنا"، این معلم در این کلیپ ضبط شده این بسته را از سوی "هادی زارع پور” مدیرکل آموزش و‌ پرورش کهگیلویه و بویراحمد اعلام می کند و بارها زبان به تمسخر ایشان باز می کند .

این کلیپ در سطح وسیعی در شبکه های مجازی با عنوان هدایای شرم آور مدیرکل آموزش و‌ پرورش کهگیلویه و بویراحمد که برگرفته از اظهارات همان معلم است منتشر شده است .

لحظاتی پس از انتشار این کلیپ ، آموزش و‌پرورش استان در اطلاعیه ای عنوان کرد این بسته از سوی مدیرکل آموزش و‌ پرورش نبوده و از سوی جمعیت خیریه نهضت سبز زاگرس بوده که‌ مدیرعامل این جمعیت نیز آن‌ را تایید و عنوان کرد که در ارسال بسته اشتباهی صورت گرفته است .

آنچه مشخص است این است که این هدایا از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان‌نبوده و البته نهضت سبز زاگرس نیز در نحوه توزیع تنها مرتکب اشتباه سهوی شده نه عمدی .

بنابرآنچه که اکنون مشخص است آیا فرد منتشر کننده این کلیپ نباید پاسخگوی آبروریزی استان و مدیرکل آموزش و‌پرورش آن‌ بعنوان یکی از اخلاقی ترین و‌ مقبول ترین مدیران کل آموزش و‌پرورش استان پس از انقلاب باشد ؟؟

آیا این معلم نمی توانست قبل از چنین آبروریزی حداقل در تماس تلفنی با مدیرکل آموزش و‌ پرورش یا مدیران مربوطه گلایه های خود را مطرح و حتی سوال نماید که این بسته را چه کسی فرستاده است ؟

آیا این معلم نمی داند و نمی فهمد که انتشار چنین کلیپی در فضای مجازی سبب تخریب وجهه استان و آبرو ریزی خواهد شد ؟

"زارع پور " مدیر کل آموزش و‌پرورش استان بی شک یکی از موفق ترین و بی حاشیه ترین مدیران کل استان در سالهای اخیر است و این کلیپ را می توان توطئه ای علیه وی و آبروی استان دانست .

مسولان قضایی بخصوص دادستان مرکز استان باید بعنوان نماینده مدعی العموم فورا به این موضوع ورود کرده و با مسببین آن بشدت برخورد نمایند .

قطعا فردی که بدون هرگونه پرسش و پاسخی دست به آبروریزی استان و یکی از اخلاقی ترین مدیران آن نموده صلاحیت تدریس و آموزش نداشته و‌ بسرعت باید با وی در چارچوب قانون برخورد شود .

برخورد فوری و‌قاطع با مسببین نادان این کلیپ شرم آور سبب عبرت سایرین خواهند شد که بدون دلیل هر اتهامی را متوجه دیگران ننموده و آبروی استان را فدای امیال سیاسی خود ننمایند.
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسفندیارنسب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
فقط باید چنین فردی را اخراج کنند وازش نگذرند کاملا هدفدار بوده حقیقتا امروز این کلیپ را تعدادی از همکاران من برام فرستادن کلی خجالت زده شدیم چنین فرد بی عرق به استان را باید با شدید ترین نحو ممکن باهاش برخورد بشه تا درس عبرتی بشه برای دیگران که هر کس سر خود چنین اقدامی انجام ندهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
زود قضاوت نکنیم وحکم صادر نفرمایید در این که جناب آقای زارع پور یکی از اخلاق مدارترین مدیران کل استانی می باشند شکی نیست ولی این فردی که این کلیپ را پر کرده قطعا اشتباه کرده وباید اول مطمئن می شد در حالی که انسان جایز الخطاست وآقای رخشان از پاک ترین و مخلص ترین نیروهای آموزش وپرورش است که تمام زندگی وتلاش خودش را برای خدمت در محرومترین نقطه کشور بکار بسته است
منصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
1
اتفاقا این معلم یکی از مظلوم ترین و وفادار ترین معلمین می باشد که همه زندگیش را وقف تعلیم و تربیت فرزندان محروم سیلاب کلوار نموده است وبا سابقه بیش از 25 سال هنوز در آن منطقه مانده و به خدمت خالصانه می پردازد و این کار او از سر دلسوزی بود و مسببین باید برخورد شود مطمئنا هرکس هم جای ایشون بود همین واکنش را نشان میداد
فلسفی ازمارگون
|
-
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
1
آقای اسفندیارنسب این شخص معلمی متدین وباشخصیت می باشد وکسی نیست الکی باحثیت کسی بازی کندوایشان برادرشهید می باشدپس الکی به کسی تهمت نزن واسبت آرامتربدوان چون احتمال داردازروی بی عدالتی سرکش کند وبه زمین بخوری؟؟؟؟؟؟
محسن محمدي نسب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
با سلام واحترام
براي بنده اين سوال پيش أمده كه اگر اين معلم درست گفته باشد ان موقع هم شما خبر دنا همينگونه كه مدير كل را منزه از هر خطايي ميداني وحكم به محكوميت وپاي مدع العموم را وسط ميكشي
فرداي قيامت ؟؟؟؟!!!! والااين دنيا كه اوضاعت شما و ما كه مشخصه
هزار الله اكبر
فرهنگي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
اقاي زارع پور براي همه شناخته شده اند و بس
نوري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
حاج زارع پور يكي از اخلاقي ترين مديران چند سال اخير بوده،و اين بر هيچكس پوشيده نيست،به راحتي با ابروي ايشان بازي نكنيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
0
آموزش وپرورش آنقدر بیچاره وبدبخت است که یک موسسه خیریه لباسهای دیوار مهربانی را برای دانش آموزانش می فرستد قطعا مدیر کل باید تلاش نماید تا این وضعیت پیش نیاید درود بر رخشان مومن ومتعهد
نام:
ایمیل:
* نظر: