به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۰۱۸۰
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
خبردنا: مهدی مهدوی کیا ستاره فوتبال ایران بعد از چند دهه افتخارآفرینی در رده ملی و باشگاهی به عنوان یکی از لژیونرهای سرشناس و مطرح حالا در روزهای بازنشستگی قدم در راه دیگری گذاشت و این بار در امور خیریه دست به اقدام جالبی زد تا به نحوی تسکین دردهای تمام نشدنی کودکانی باشد که در جریان زلزله اخیر کرمانشاه خنده از لبان شان دور شده بود.

مهدوی کیا با سال ها درخشش در فوتبال آلمان از اعتبار خاصی در این کشور برخوردار بود به همین خاطر از مدت ها قبل برنامه ریزی برای برداشتن قدمی خیر با مشارکت باشگاه های مطرح بوندس لیگا در راه کمک به زلزله زده های کرمانشاه برداشت که اولین قدم از این اقدام خیرخواهانه تامین البسه ورزشی کودکان زلزله زده با همکاری باشگاه های بزرگ آلمانی بود.

از همین رو صبح امروز یک دوره رقابت فوتبال با حضور کودکان زلزله زده در کرمانشاه با برتن کردن پیراهن باشگاه های همچون بایرن مونیخ، کلن، اشتوتگارت، هامبورگ و .. با نظارت دقیق مهدی مهدوی کیا بین کودکان و نوجوانان زلزله زده سرپل ذهاب و کرمانشاه برگزار شد که در حاشیه این رقابت ها کمک های انسان دوستانه ای نیز انجام شد.

مهدی مهدوی کیا در آغاز تورنمنت فوتبالی کودکان زلزله زده گفت:« خوشحالم به قولی که برای برگزاری این تورنمنت داده بودم، عمل کردم. از ماه ها قبل رایزنی ها با باشگاه های انگلیسی و آلمانی برای برگزاری این تورنمنت آغاز شد و خوشبختانه بیش از 12 تا 13 باشگاه اعلام آمادگی کردند و می بینید که لباس های آنها تن شما بچه هاست تا دوباره شادی و نشاط به جمع شما برگردد».

او ادامه داد:« این استارت برنامه ای است که ما برای شما تدارک دیدیم و قطعا آکادمی کیا نیز برای استعدادیابی در این منطقه برنامه های ویژه ای در نظر خواهد گرفت تا بتواند قدمی هرچند کوچک برای بازگرداندن شادی و نشاط برای شما بردارد. خوشحالم که در این جمع حضور دارم و از تمام بچه هایی که شاید به آنها لباس نرسید هم عذرخواهی می کنم».


نام:
ایمیل:
* نظر: