به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۰۱۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
امینی:
وی اظهار امیدواری کرد: سایر پیکرها در زمان کوتاهی به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال یابد تا آنان نیز تحویل خانواده‌هایشان شوند.

خبردنا: مدیرکل پزشکی‌قانونی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح آخرین وضعیت جستجوی بقایا و پیکرهای اجساد مسافران سانحه هوایی یاسوج اظهار داشت: براساس‌آزمایش‌ها و بقایای مسافران، صاحبان برخی از این اجساد شناسایی شدند اما فعلا نمی‌توانیم اسامی آنها را اعلام کنیم.

کامروز امینی در گفت‌وگوی اختصاصی با "خبردنا" در یاسوج گفت: برخی از پیکرها و بقایا که به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال یافتند ظرف چند روزه اخیر بررسی و هویت آنها شناسایی اما اکنون به دلیل اینکه پیکرهای در اختیار گذاشته پزشکی قانونی این استان کامل نشده نمی‌توانیم اسامی صاحبان آنها را اعلام کنیم.

وی افزود: 8 نفر از صاحبان اجساد که بیش از 60 درصد از پیکرهای آنان به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده شده بود به خانواده‌های آنان تحویل داده شد و اکنون بررسی‌ها برای شناسایی سایر اجساد به طور شبانه‌روزی در حال انجام است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نمی‌توانیم اجسادی را که پیکرهای آنان کمتر از 50 درصد است را به خانواده‌های آنان تحویل دهیم، خاطرنشان کرد: باید منتظر بمانیم تا پیکرهای بیشتری از این اجساد تحویل پزشکی قانونی استان شود.

امینی گفت: اسامی سایر اجساد شناسایی شده از سانحه هوایی یاسوج توسط دستگاه قضایی و در زمانی که مسئولان این دستگاه صلاح بدانند اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: سایر پیکرها در زمان کوتاهی به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال یابد تا آنان نیز تحویل خانواده‌هایشان شوند.

وی تعداد بقایا و پیکرهای انتقال داده شده به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد را بیش از 150 عدد عنوان کرد.

وی یادآور شد: این اداره کل آمادگی کامل برای شناسایی و تحویل اجساد تکمیل شده را دارد.

به گزارش "خبردنا" از یاسوج، بیست و نهم بهمن ماه امسال هواپیمای آسمان با پرواز 3704 در ارتفاعات دنا سقوط کرد که 65 مسافر و خدمه آن بعد از حدود 60 ساعت از سقوط آن در ارتفاعات دنا پیدا شدند. از آن زمان تاکنون کار شناسایی و انتقال اجساد مسافران این سانحه هوایی در حال انجام است.

نام:
ایمیل:
* نظر: