به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۰۲۲۰
|
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
باید همیشه راه شهید و شهادت را پاس داشته و ادامه دهیم و اجازه ندهیم خدشه ای بر این راه وارد شود.
خبردنا: طی آئینی از ۲۲ خانواده شهید و ایثارگر شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرعامل و مدیران ستادی در یاسوج تجلیل شد.

به گزارش"خبردنا"، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحند با برشمردن صفات و ارزش های پسندیده شهید و شهادت، اظهارداشت: نباید هیچگاه آرمان های شهید و شهادت کم رنگ و یا بفراموشی سپرده شود.

داود راهزادی با بیان اینکه همه باید بسیجی و در راه شهادت باشیم، خاطرنشان کرد: باید آرمان های شهید و شهادت در تمامی ایام نیکو پاس داشته شود.

وی گفت: ایستادگی شهدا در برابر دشمنان این مرز و بوم به برگ زرینی در تاریخ پرافتخار سرزمین مان ثبت شده که باید راه آنان ادامه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه برای خانواده های شهدا و ایثارگر باید همیشه احترام گذاشت، تصریح کرد: تکریم خانواده های معظم شاهد وظیفه همگانی است.

راهزادی با اشاره به برخی خاطرات خود در دوران دفاع مقدس و رشادت های همسنگران شهید خود، ادامه داد: خوش بحال آنانی که بخوبی به ندای حق لبیک گفتند و ما افتخار می کنیم در جامعه ای زندگی می کنیم که امنیت آن مرهون شهادت شهدا است.

وی افزود: باید همیشه راه شهید و شهادت را پاس داشته و ادامه دهیم و اجازه ندهیم خدشه ای بر این راه وارد شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه همه ما وظیفه داریم یاد و خاطره شهدا را نگه داریم، ادامه داد: شهدا چشم و چراغ همه ما باید باشند.

در پایان این آئین از خانواده های ۲۲ شهید و ایثارگر شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: