به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۰۲۸۲
|
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
استاندار:
آقای مدیرکل به وعده‌اش برای سرکشی به مدرسه عمل نکرده و بسته‌ای حاوی این لباس‌ها را فرستاده و خواستار عذرخواهی مدیرکل نیز شد.
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتشار کلیپ روزهای اخیر علیه آموزش ‌و پرورش استان و مدیرکل این نهاد را که بازتاب وسیعی در فضای مجازی و شبکه‌های خبری و رسانه‌ای داشت را توهین به شعور، عزت و شرف مردم غیور این استان و مصداق بارز نشر اکاذیب توصیف کرد.

به گزارش"خبردنا"، علی محمد احمدی روز دوشنبه در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شخصی که اقدام به انتشار این کلیپ توهین آمیز کرده باید مورد پیگرد قضایی و قانونی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: انتشار دهندگان این کلیپ آگاهانه و یا ندانسته عزت و شرف تاریخی و انباشت شده مردم غیور و عزتمند استان کهگیلویه و بویراحمد را مورد خدشه قرار داده‌اند.

وی ابراز داشت: انتشار این فیلم علاوه بر توهین به عزت و شرف مردم این دیار و منطقه محروم سیلاب کلوار، حیثیت و خدمات نظام را زیرسوال برده و سبب خوشحالی معاندان و دشمنان شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شخص و یا افرادی که این اقدام بی‌شرمانه را با هر هدفی انجام داده‌اند باید پاسخگوی این عمل نابخردانه خود باشند.

وی همچنین از اداره کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خواست نسبت به ساماندهی کانال‌های تلگرامی و خبری و برخی سایت‌های بدون مجوز در استان در اسرع وقت اقدام کند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در جلسه شورای اداری، انتشار این کلیپ را نهایت بی اخلاقی و مصداق بارز نشر اکاذیب دانست و گفت: این موضوع را تا مشخص شدن تمامی جزئیات پشت صحنه آن پیگیری خواهم کرد.

هادی زارع پور اظهار داشت: بازتاب وسیع و منفی انتشار این کلیپ بی شرمانه ضمن توهین به مردم، تخریب دولت و آموزش و پرورش به خوراکی برای رسانه‌های معاند نظام نیز تبدیل شده است.

در روزهای اخیر فیلم کوتاهی با محتوا و عنوان ارسال هدایای دست دوم و عجیب آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به منطقه محروم سیلاب و کلوار در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافت و به‌سرعت در رسانه‌های ملی و حتی بین المللی بازتاب یافت.

در این فیلم که فردی به همراه تعداد زیادی از دانش آموزان و اهالی روستا در محلی که ظاهراً یک مکان فرهنگی ایست ایستاده و لباس‌هایی را از نایلون مشکی بیرون می‌آورد و مدعی است این لباس‌های دست دوم هدایایی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش است.

این فرد همچنین ادعا می‌کند، آقای مدیرکل به وعده‌اش برای سرکشی به مدرسه عمل نکرده و بسته‌ای حاوی این لباس‌ها را فرستاده و خواستار عذرخواهی مدیرکل نیز شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد پیش از این به ایرنا گفته بود: مسئولان این اداره کل هیچ نقشی در ارسال هدایای دست دوم به یکی از مدارس منطقه محروم سیلاب کلوار نداشته‌اند.

حمید محمدی زاده افزود: هدایای مطروحه در کلیپ را یک موسسه غیردولتی همزمان با سفر مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته توزیع کرده‌ است و هیچ گونه ارتباطی با آموزش و پرورش ندارد.

امید سجادی دبیر اجرایی موسسه نهضت سبز زاگرس نیز با تأیید این مساله گفت: لباس‌هایی که در مناطق محروم توزیع و در آن کلیپ منتشر شده، مربوط به خیرین مرتبط با این موسسه است و هیچ ربطی به اداره‌کل آموزش و پرورش و مدیرکل آن ندارد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
طفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
0
خواستار برخورد جدی وقاطعانه با فرد ویا گروههایی که به دنبال برهم زدن آرامش،به مخاطره انداختن حرمت وحیثیت وابروی نخبگان،مسئولان وافراد مطرح جامعه هستند وبه تبع آن پراکندن بذر بی اعتمادی وعدم آرامش روانی مردم نسبت به مسئولین وخادمین مردم میشوند،هستیم.
امیدواریم مسئولین ذیربط تا حصول نتیجه وبرخورد عملی باعاملین این گونه اعمال سخیف وبی شرمانه دست از کار نکشند و اعتماد وآرامش از دست رفته را به دستگاه بزرگ آموزش وپرورش استان وتمامی خانواده های دانش آموزان ک چشم امید به آموزش وپرورش فرزندانشان با امنیت وآرامش در این مجموعه دارند،برگردانند.
نام:
ایمیل:
* نظر: