به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۰۳۷۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
فرماندار شهرستان بویراحمد:
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: دولت تدبیر و امید مظلوم است.
به گزارش خبردنا، "شاهرخ کناری" در نشست شورای اشتغال شهرستان که با حضور مدیران عامل بانکها در محل فرمانداری بویراحمد برگزارشد، دولت روحانی را مظلوم دانست و افزود: همه دولتمردان در طول عمر چند ساله انقلاب خدمات ارائه کردند اما هیچ دولتی به اندازه دولت تدبیر وامید مظلوم نیست و آمار و ارقامی که در این جلسات داده می‌شود کمتر به بیرون درج می‌شود. 

وی اشتغال را عمده مساله دولت دانست و اظهارکرد: شهرستان بویراحمد پیشانی استان است و بیش از 50 درصد جمعیت استان در این شهرستان واقع شده بنابراین بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال پای کار باشند. 

فرماندار شهرستان بویراحمد با تأکید بر اینکه بیشترین جمعیت استان در شهرستان بویراحمد متمرکز شده گفت: اشتغال باید پایدار باشد بنابر این محور تسهیلات اشتغالزایی باید همین اشتغال پایدار باشد. 

کناری تصریح کرد: دولت اعتبارات خوبی برای ایجاد اشتغال در روستاها، بازگشت واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید و سایر حوزه‌ها اختصاص داده که ضروری است برش شهرستانی این طرح‌ها مشخص شود. 

وی بابیان اینکه 80 درصد بانک‌ها همکاری و مساعدت لازم را در اعطای وامهای اشتغالزایی داشته‌اند، اضافه کرد: بیشترین مشکل بانک‌ها به خاطر ضامن و سهم آورده است و تاخیر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات نوعی خود تحریمی است./ایسنا


کانال تلگرامی خبردنا: https://t.me/khabar_dena

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
0
0
آره جون خودت .ندیدی چقدر لابی گرای قوی هستند.لاریجانی و روحانی .
فرج زاده فرمانداری
|
-
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
0
1
دولتی که توفرماندارباشی وروحانی وگودرزی وپورعلی بخشدارباشه ازاین بهترنمیشه /میشه آقای فرمانداربفرماییدرئیس جمهوردراین چندسال ریاست جمهوریش چه کارخاصی انجام داده که مظلوم نمایی میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
0
0
مردم فریب این مظلوم نمایی شما را نمی خورند.نمیتونید کار کنید برید کنار
نام:
ایمیل:
* نظر: