به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۰۳۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
هرچند استعفای نجفی به عنوان یکی از مدیران ارشد کشور می تواند در نوع خود بسیار مهم و چالش برانگیز باشد اما آنچه سبب می شود تا کهگیلویه و بویراحمدی ها به فرجام این استعفا توجه ویژه ای داشته باشند این است که کاندیدای جایگزین نجفی می تواند فرزندی از این دیار باشد .
 خبردنا : شهردار تهران استعفا داد تا صندلی مدیریت مهم ترین شهر ایران به یک کهگیلویه و بویراحمدی نزدیک و نزدیک تر شود .

به گزارش " خبردنا " پس از حواشی برنامه رقص چند کودک دختر در برج میلاد تهران که " محمد علی نجفی " شهردار تهران در آن حضور داشت فشارها بر شهردار تهران روز به روز بیشتر شد تا جائی که پای دادستان تهران و احضار و بازخواست شهردار هم به آن باز شود .

تنها چند روز پس از این اتفاقات ناگهان خبر رسید که شهردار تهران استعفا داده است . استعفا نجفی تقدیم شورای شهر شده تا در اولین جلسه شورا پس از تعطیلات نوروز مورد بررسی و موافقت احتمالی اعضای شورا قرار گیرد .

هرچند استعفای نجفی به عنوان یکی از مدیران ارشد کشور می تواند در نوع خود بسیار مهم و چالش برانگیز باشد اما آنچه سبب می شود تا  کهگیلویه و بویراحمدی ها به فرجام این استعفا توجه ویژه ای داشته باشند این است که کاندیدای جایگزین نجفی می تواند فرزندی از این دیار باشد .

مهندس " محمد علی افشانی " معاون عمرانی وزیر کشور که از کاندیداهای شهرداری تهران در کوران رقابت با " نجفی " بود و به توصیه بزرگان اصلاحات انصراف داد دوباره می تواند یکی از گزینه های اصلی شهرداری تهران در سال 97 باشد .

افشانی حمایت مستقیم و ویژه بزرگان اصلاحات و سید محمد خاتمی را دارد . خاتمی بارها توصیه کرده بود که افشانی را بعنوان شهرداری تهران انتخاب کنند که با این استعفا نجفی می توان به عمق اندیشه خاتمی در حمایت از افشانی پی برد .

افشانی از مدیران عمرانی ، پاکدست ، توانمند و ثابت قدم در اصول و عقاید سیاسی است که در هر کجا بوده بدون حاشیه و بسیار موثر  عمل کرده است .

افشانی می تواند شهرداری عالی برای تهرانی باشد که گزینه های جنجالی تاکنون آن را مدیریت کرده اند .


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
0
0
پیش بینی خوبی است . اما کاش مسئولین عزیز و ارزشمند خبر دنا سابقه اقدامات افرادی از استان که در مصادر امور در سطح کلان منصوب شده اند را بررسی و اهم اقدامات را برای تنویر افکار عمومی به نمایش می گذاشتد .
مردم عزیز استان باور داشته باشید اکثر قریب به اتفاق کسانی که به نام لر و با پشتوانه این قوم بزرگ به جایی رسیده اند آنقدر غرق در آینده خود و میز شده اند که حتی نزدیک ترین فامیل ها را هم نمی شناسند و مهم برای آنها فقط و فقط حفظ موقعیت خود می باشد . البته این کار بدی نیست انسا باید هوشیار باشد و مواظب دور و بر خود باشد .اما در کنار آن برای مردمی که از پشتوانه آنها بهره مند است و در شعار ها و تبلیغات عوام فریب خود را افتخار آن قوم فرض میکند اهمیت قایل باشد . جناب علیبازی خوب واقفید که هیچ ابی از این عزیزان برای بستر سازی برای آینده و برای جوانان استان و برای مردم گرم نمی شود . و این افراد آنقدر ملاحظه کارند که نه تنها به فکر جانشین پروری نبوده بلکه با تمام توان خود را از مواجهه با افراد همشهری مخفی میکنند و امر استتار را به غایت مسلط هستند
از نمایندگان محترم گرفته تا کسانی که مثلا مسئول دفتر جایی شده اند .
واژه قشنگ آن رسانه وزین در پی انتصاب الوار بزرکوار این هست : افتخاری دیگر برای قوم لر !!!!!!!!!!!!!!!!!! کدام افتخار . گزارش دهند که برای قوم لر چکار کرده اند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در وزارت خانه ها ، سازمانهای بزرگ ، شهرداری ها ، دانشگاه ها و همه جا . مردم عزیز باور بفرمایید صدای دهل از دور خوش است . کاش عملکرد هم زبانان مارا با عملکرد مدیران قبل از آنها فقط و فقط در زمینه بکار گیری نیروی انسانی و ارتقاء هم زبانان آنها مقایسه میکردیم آنگاه فقط و فقط باید احساس سرافکندگی کنیم . که حتی موقعیت ها رو از بچه های لر گرفته اند و هیچ کارنامه درخشانی ندارد . البته چون هم استانی هستند باید به انها افتخار کرد و برایشان دعا : که خدایا این مناصب را از آنها بنگیر.
مردم بدانند و بررسی کنند که هر کس پستی گرفت فقط و فقط ... و به شعار دلخوش نباشیم
90 در صد مدیران یک سازمان مهم در کشور لر هستند اما ظرف سه سال فعالیت خود فقط یک مدیر کل انتخاب کرده اند که آن در نتیجه فشار جناب اقای تاجگردون بوده و بس کارنامه ای بسیار درخشان
به نام لر و به کام دیگران ....
نام:
ایمیل:
* نظر: