به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۰۵۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴
فرماندار:
فرماندار چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که این شهرستان آمادگی لازم برای پذیرایی از میهمانان و گردشگران سراسر ایران به این شهرستان را دارد.
" هادی فتاحی اصل " در حاشیه بازدید از ستاد سفر شهرستان چرام به خبردنا گفت: شهرستان چرام آمادگی پذیرایی از میهمانان و گردشگران سراسر ایران به خود را داشته و تمهیدات لازم برای استقبال شایسته از این عزیزان وجود دارد.

وی با بیان اینکه " چشمه بلقیس چرام " بعنوان مهمترین منطقه گردشگری جنوب کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان چرام واقع شده است، اظهارداشت:‌ زیرساخت های لازم برای اسکان چندین روزه میهمانان نوروزی و گردشگران در این مکان گردشگری فراهم شده است.

فرماندار چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: علاه بر باغ زیبای " جشمه بلقیس"، سایر اماکن سیاحتی و زیارتی نیز اکنون برای استقبال از میهمانان نوروزی لحظه شماری می کنند.

فتاحی اصل با برشمردن برخی از اماکن سیاحتی در شهرستان چرام، خاطرنشان کرد: دشت های هموار و سرسبز بهمراه تنگه های زیبای طبیعی کوهستانی در این شهرستان زیبایی خاصی به فصل بهار داده است.

** اماکن زیارتی چرام آمده استقبال از میهمانان نوروزی

فرماندار شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی اماکن زیارتی در این شهرستان برای استقبال از میهمانان نوروزی هم خبرداد.

فتاحی اصل، امامزاده " بی بی رشیده (س)" خواهر امام رضا(ع) را مهمترین مکان زیارتی برای استقبال از گردشگران و میهمانان نوروزی خواند و تصریح کرد: این مکان مقدس در سه کیلومتری شهر چرام واقع شده که از اماکن پرتردد هرساله میهمانان نوروزی محسوب می شود.

وی گفت: سایر امامزادگان واجب التعظیم شهرستان چرام نیز مانند امامزاده امیرولی(ع) و امامزاده امیریوسف(ع) این شهرستان چرام پذیرای میهمانان و زوار نوروزی امسال خواهند بود.

فرماندار چرام با اشاره به موقعیت جغرافیایی امامزاده علی(ع) سادات این شهرستان هم، اظهارداشت: این امامزاده واجب التعظیم در محور ارتباطی یاسوج - چرام واقع شده که بدون شک شاهد حضور گردشگران متعددی در عید امسال خواهد بود.

** گردشگران به چرام سفر کنند

فتاحی اصل با درخواست از حضور میهمانان و گردشگران نورزوی به شهرستان چرام، اظهارداشت: هم اکنون تمامی اماکن سیاحتی و زیارتی در این شهرستان آمادگی کامل برای استقبال از میهمانان و گردشگران نوروزی را دارد.

وی گفت: دشت های شهرستان چرام سرسبز و زیبا و کوهستان های حاشیه ای آن نیز با درختان بلوط سلسه جبال زاگرس در انتظار پذیرایی از گردشگران ایران است.

فرماندار چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد، وضعیت آب و هوایی این شهرستان را مطلوب و مساعد ارزیابی و خاطرنشان کرد: تمامی مدارس این شهرستان بنحو شایسته ای آمادگی اسکان میهمانان نوروزی را دارد.

وی، مردم شهرستان چرام را مردمی میهمانواز نامید و یادآورشد: مردم این شهرستان بی صبرانه در انتظار استقبال باشکوه از میهمانان نوروزی خود هستند.

به گزارش خبردنا، شهرستان چرام در 180 کیلومتری شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده که دارای امکان متعدد سیاحتی و زیارتی است.


نام:
ایمیل:
* نظر: