به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۰۵۶۳
|
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶
خبردنا: در پی اهانت به قوم لر؛ نماینده ولی فقیه در لرستان به مقام معظم رهبری نامه نوشت.

به گزارش"خبردنا" متن نامه  آیت الله سید احمد میرعمادی به شرح زیر ست:

محضر مبارک رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی:

حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دام‌ظله الوارف

بعدالتحیه والسلام

به استحضار عالی می‌رساند مدتی است اشخاص و جریانی با توهین به قوم لر به دنبال تحریک احساسات این مردم غیور و ولایی می‌باشند، همان‌طور که حضرت‌عالی فرمودید « قوم لر در طول تاریخ به شجاعت و شهامت، دلاور مردی و وفادار به اسلام و انقلاب، ولایت و رهبری شهره هستند و در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تقدیم شش هزار و ۵۰۰ شهید دین خود را ادا نمودند».

باوجود محرومیت و آمار بالای بیکاری در استان لرستان، اما این مردم شریف، نجیب و اصیل با صبر و قناعت، سختی‌ها را به خاطر انقلاب اسلامی تحمل نموده و با حضور درصحنه‌های گوناگون حماسه‌های جاویدان متعددی را به نام خود رقم زدند.

به نظر می‌رسد این ایستادگی و افتخارات قوم لر بر دشمنان و بدخواهان و افراد جاهل سنگین آمده و با توهین به آنان درصدد انتقام‌گیری هستند، قطعاً این‌گونه اقدامات اهانت‌آمیز علاوه بر حرمت شرعی، وحدت و همدلی و امنیت ملی را به مخاطره می‌اندازد.

این‌جانب به نیابت از سوی مردم ولایتمدار و شهید و پرور استان لرستان، ضمن محکوم کردن این‌چنین حرکات وقیحانه و مکاتبات توهین‌آمیز و غیرقابل‌توجیه، از مستطاب عالی استدعا دارم دستور فرمایید به‌پاس احترام به فداکاری و وفادار این مردم انقلابی و ولایی و جلوگیری از تکرار این‌گونه اقدامات مخل به وحدت و امنیت، اقدامات مقتضی را مبذول دارند.

طول عمر پربرکت حضرت‌عالی را از خداوند متعال مسئلت دارم
نام:
ایمیل:
* نظر: