به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۰۵۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
وی با بیان اینکه به ما به تشکیلات سیاسی باید پایبند باشیم افزود : فراکسیون امید که بنده وجناب آقای تاج گردون از اعضای موثر آن هستند صبح روز استیضاح وزیر راه جلسه گرفت و معتقد بودند که کسی نباید از اعضای فراکسیون امید علیه وزیر سخنرانی کند و مصوب کردند بنابراین امکان سخنرانی برای من وجود نداشت چون ما نمی خواستیم گفته شد نمایندگان قوم لر به تشکیلات سیاسی پایبند نیستند .
 خبردنا :  نماینده کهگیلویه و بویراحمدی تهران ناگفته های از استیضاح وزرای کار و راه  را بیان کرد .

به گزارش " خبردنا " ، دکتر " محمد علی وکیلی " که در چهارمین همایش توسعه شهرسان " بهمئی " سخن می گفت با تشریح روند استضیاح وزرای کار و راه در مجلس شورای اسلامی گفت : آنچه که باعث شد این دو استیضاح رای نیاوردند هماهنگ نبودن فراکسیون اصولگرایان و جبهه پایداری با استیضاح کنندگان بود که این همراه نبودن در استیضاح ربیعی بیشر دیده  می شد .

وی با بیان اینکه عامل اصلی استیضاح این وزرا سقوط هواپیمای یاسوج به تهران بود ادامه داد : از آنجایی که این هواپیما متعلق به شرکت آسمان از شرکت های وزارت کار بود من معتقدم سهم وزیر کار در این سقوط بیشتر از سهم وزیر راه بود .

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تشریح جلسه فراکسیون امید با وزیر کار در صبح روز استیضاح گفت : در آن جلسه من خطاب به دکتر ربیعی گفتم آیا تاکنون من حتی یک درخواست از شما داشته ام که طفره رفتن وی از پاسخ مستقیم سبب شد دیگر نمایندگان امید هم  از وی خواستند شفاف به این موصوع پاسخ دهند که وی گفت نه ایشان هیچ درخواستی از من نداشته اند .

وکیلی با بیان اینکه همراهی نکردن نمایندگان جبهه پایداری سبب رای آوری ربیعی در مجلس شورای اسلامی شد افزود : از آنجا که معتقد بودیم نقش ربیعی در سقوط هواپیما بیشتر از ربیعی بود به دوستان اصولگرا و پایداری گفتم اگر ربیعی بماند حتما آخوندی هم می ماند و اینچنین هم شد .

وی با بیان اینکه به ما به تشکیلات سیاسی باید پایبند باشیم  افزود : فراکسیون امید که بنده وجناب آقای تاج گردون از اعضای موثر آن هستند صبح روز استیضاح وزیر راه جلسه گرفت و معتقد بودند که کسی نباید از اعضای فراکسیون امید علیه وزیر سخنرانی کند و مصوب کردند بنابراین امکان سخنرانی برای من وجود نداشت چون ما نمی خواستیم گفته شد نمایندگان قوم لر به تشکیلات سیاسی پایبند نیستند .

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از کسانی که سرمایه های ملی استان را در کشور تخریب می کنند خاطرنشان کرد : در حالی که جبهه حامیان وزیر فرزندان شما را به باج گیری و معامله گری متهم می کردند تا  آنها را از استیضاح منصرف نمایند متاسفانه عده ای هم در استان و رسانه های محلی با آنها همراهی می کردند و حرف آنها تکرار می کردند بدون اینکه بدانند پشت این اتهامات تخریب قوم لر در میان است .

وکیلی تاکید کرد : چرا سرمایه های انسانی این سرزمین را براحتی خودمان تخریب می کنیم ؟ آیا کسی دیگر با این همه تخریب بخود اجازه می دهد در این سطوح ملی حاضر شود و کار کند ؟

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخریب قوم لر در ایام اخیر  تصریح کرد : تنها قوم اصیل ایرانی که ریشه در خارج از ایران ندارد و پیوستگی با خارح ندارد قوم لر است .

وکیلی با تاکید بر اینکه تخریب قوم لر تخریب ایران و ایرانیت ایران و شدیدا محکوم است  گفت : ما بعنوان فرزندان این قوم رشید و بزرگ با تمام توان در مقابله با هر تخریبی مقاومت خواهیم کرد و به آن واکنش نشان خواهیم داد .

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
أمير - ياسوج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
0
0
آقاي عليبازي مردانگي هم شجاعت و مرام ميخواد.
اگه رأست ميگي و داري همه نظرات رو منتشر كن.
آخرش رو سياهي به ذغال ميمونه
خوش نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
0
0
فراکسیون امید نمی خواستند علیه وزیر صحبت کنند و انتظار هم داشتند وزیر استیضاح کنند و پیروز میدان هم باشن ؟!!!!!
هم استانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
0
0
آقای وکیلی شما دیگر نشان دادی که هیچ گونه اختیاری از خودت نداری و یک طبل توخالی هستی
نام:
ایمیل:
* نظر: