به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۰۷۸۰
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴
نماینده کهگیلویه بزرگ خبر داد:
هاشمی‌پور بیان کرد: آبرسانی شهر لیکک و روستاهای در مسیر نیاز جدی به پشتیبانی و تقویت دارد و بهره برداری این پروژه اولویت جدی شهر لیکک در بحث آب شرب است.
خبردنا: نماینده شهرستان‌های ۴ گانه کهگیلویه و بویراحمد از احداث سد بالیاب و آبریز در کهگیلویه بزرگ خبر داد و گفت: با هدف ترسیع در روند احداث این سدها رایزنی‌های لازم از طریق وزارت نیرو انجام شده است.

به گزارش"خبردنا"، عدل هاشمی‌پور اظهار داشت: شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با وجود داشتن زمین‌های حاصلخیز و روان بودن رودخانه‌های مختلف هنوز نتوانسته در بخش کشاورزی به جایگاه شایسته خود برسد.

وی مهمترین خواسته جوانان حوزه انتخابیه خود از مسئولان از جمله در مراجعات مردمی به نمایندگان مجلس و دفتر آنان را اشتغال دانست و افزود: هیچ شبی نبوده بدون فکر کردن به جوانان بیکار کهگیلویه بزرگ خوابیده باشم.

هاشمی‌پور بیان کرد:  آبرسانی شهر لیکک و روستاهای در مسیر نیاز جدی به پشتیبانی و تقویت دارد و بهره برداری این پروژه اولویت جدی شهر لیکک در بحث آب شرب است.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی ابراز کرد: آب آشامیدنی شهرهای سرفاریاب، ‌سوق، دیشموک وشهرهای دهدشت،  لنده، چرام و سایر روستاهایی که مشکل آب شرب دارند نیازمند توجه جدی و تامین اعتبار هستند.

هاشمی‌پور سد بالیاب و آبریز را مورد تاکید جدی و اساسی دانست و گفت: با توجه به خشکسالی و خطر کم آبی و منابع مالی محدود دولت و فشارهای اقتصادی که دامنگیر  کشور  بوده باید سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مورد توجه مقام معظم رهبری را مورد توجه جدی قرار داده و  برای اجرایی کردن آن بیش از پیش کوشا باشیم.
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ممبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
سلام نه خوزستان نه کهگیلویه و بویراحمد بلکه تشکیل استان جدیدی به مرکزیت شهرستان بهمئی بزرگ(لیکک و دیشموک و علاء و صیدون و بیدبلند و جایزان و تشان و میداوود و سلطان آباد) و بنام کهگیلویه و بویراحمد غربی و شهرستان های ایذه و باغملک و رامهرمز و بهبهان و لنده و کهکیلویه و گچساران و هندیجان و امیدیه و بندر لنگه . انشاءاله دست یافتنی است آرمان نیست همانطور که ایل بزرگ بویراحمد یاسوج را مرکز قرار داد ایل بزرگ بهمئی هم می تواند استان جدیدی تشکیل دهد فقط همت و شجاعت و خواستن می خواهد و گرنه ما نمی خواهیم دوباره جرء استان دیگری شویم
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
بسمه تعالی
بحث جدا شدن شهرستان بهمئی از استان کهگیلویه و بویراحمد مدت ها است که مطرح است که موافقین و مخالفین خاص خود را دارد که متاسفانه هر دو گروه منافع خاص خود را در نظر می گیرند! و مصلحت شهرستان را در نظر نمی گیرند یکی از فاکتورهای مهم که مجموعه شهرستان های یک استان را تشکیل می دهد آداب و رسوم و … و در کل فرهنگ مردم آن شهرستان ها می باشد که اگر بهمئی جزء استان کهگیلویه و بویراحمد باشد از سنخیت مناسبتری برخوردار است مردم بهمئی نمی توانند خود را جدا از مردم طیبی و دشمن زیاری کنند بنابراین باید هماهنگ با دیشموک و چاروسا و لنده و دشمن زیاری تصمیم بگیرنند و حتی دنبال الحاق علاء و صیدون وتشان و بیدبلند وجایزان به شهرستان بهمئی باشند و در نهایت اگر احساس می کنند مرکز استان به خواست آنها توجه نمی کنند هماهنگ با شهرستان های همجوار خواهان تشکیل استان جدیدی باشند که منطقی تر به نظر می رسد بنابراین موافقین جدایی و کسانی که خارج از شهرستان به این بحث دامن می زنند بدانند که هرگز در اکثریت نیستند چون مردم فهیم بهمئی علاوه برآنکه از نظر فرهنگ که اشاره شد خود را جدا از ایل بزرگ بویراحمد هم نمی دانند مشکلات عدیده استان خوزستان را آگاهند و می دانند هر چند این استان روی گنج خوابیده است ولی یکی از محروم ترین استان هاست ! بنابراین مشکل را باید جای دیگر دانست و کلید حل مشکل را پیدا کرد یکی از مشکلات عدم انسجام و وحدت مردم و تصمیم گیران است باید متحد و متفق همانطور که بخش را به شهرستان تبدیل نمودید خواست های بحق خود را با مسئولین استانی مطرح و مطالبه گری کنید تا محقق شوند انشاءاله.
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
همش فقط شعار و فقط درج خبر بدون از پشتوانه اجرایی که هیچکدام عملی نمی شود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
اینها را اقای بزرگواری مجوزشون گرفت یادت بخیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
درود سردار آموزش و پرورش ها چی شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
ای کاش بجای اینهمه در سایتها خبر و گزارش دادن یک هزارم عمل می شد فقط رقابت بر سر ورود به سایتها می باشد و خبری از عملکرد نیست .
حبیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
یکی بگه کدوم اب که سد بزنن..بابا عاقلانه فکر کنید چرا اینقد با احساسات مردم بازی میشه.بابا تمام چشمه ها داره خشک میشه ،سری به مناطق بالا دست این مناطق بزنید ببینید وضعیت به چه صورتیه.تا دو ماه دیگه میفهمید که بی آبی یعنی چه.روزی فرا میرسه که مردم از تشنگی و بی آبی از این مناطق مهاجرت میکنن.
نام:
ایمیل:
* نظر: