به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۰۸۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
جانشین ستاد مدیریت بحران سانحه هوایی خبر داد:
وی یادآور شد: در حال حاضر شرایط جوی در ارتفاعات دنا مساعد شده و طول روز بیشتر و کار جستجو با شدت و تلاش بیشتری دنبال می‌شود.
خبردنا: جانشین ستاد مدیریت بحران سانحه هواپیمای تهران-یاسوج گفت: در حال حاضر کوهنوردان اردیبلی در ارتفاعات دنا برای انتقال پیکر جانباختگان سانحه هوایی یاسوج حضور دارند.

به گزارش"خبردنا"، عزیز فیلی در گفت‌وگو با خبرنگاران، در خصوص آخرین وضعیت جستجو پیکر جانباختگان سانحه تلخ تهران-یاسوج افزود: تاکنون 201 بافت از اجساد مسافرین این هواپیما کشف و طبق آزمایشات به عمل آمده متعلق به 57 مسافر است.

معاون هماهنگی اظهار داشت: در مرحله اول تعداد هشت جسد از مسافرین این هواپیما کشف و تحویل خانواده‌های آنها شد و هم اکنون 11 جسد دیگر کشف شده است که به زودی تحول خانواده های عزیرآنها خواهد شد.

جانشین ستاد مدیریت بحران سانحه هواپیمای تهران-یاسوج تصریح کرد: همه تلاش ها بکار گرفته شده است تا مابقی  اجساد کشف و در اسرع وقت تحول داده شوند.

این مسؤول بیان کرد: از روز سقوط هواپیما تاکنون کار جستجو ادامه دارد اما به دلیل اینکه برخورد هواپیما به کوه باعث متلاشی و پراکندگی آن به شعاع 300 تا 500 متر شده است جستجو را سخت کرده است.

فیلی با بیان اینکه علت اینکه جستجو به دراز کشیده و به سختی پیش می رود شرایط سخت جوی و ارتفاع برف است، افزود: از روز اول حادثه و در آن روزها بارش‌های سنگین برف بطور متناوب در منطقه باعث شد تا ارتفاع برف به چهار متر برسد و کار جستجو به مشکلاتی همراه باشد.

وی با بیان اینکه، نیروهای سپاه، ارتش، هلال احمر و مردمی در این حادثه دردناک بسیار زحمت کشیدند و تلاش کردند، یادآور شد: در حال حاضر شرایط جوی در ارتفاعات دنا مساعد شده و طول روز بیشتر و کار جستجو با شدت و تلاش بیشتری دنبال می‌شود.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در حال حاضر 17 نفر از استان اردبیل و شش نفر از گروه‌های مردمی استان در حال جستجوی بقایای اجساد هستند و به صورت دوره‌ای تیم های دیگری  به محل اعزام و جایگزین آنها می‌شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: