به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۰۸۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
کارشناس اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد:
وی گفت: بهتر است دامداران، دام‌های خود را برای چرا به کوه‌ها نبرند.
خبردنا: کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از شب گذشته تا صبح امروز بیشترین میزان بارندگی در این استان با 23 میلیمتر مربوط به شهرستان باشت بوده است.

به گزارش"خبردنا"، ولی بهره مند اظهار داشت: در این مدت در لنده 18، امیرآباد، چیتاب 17، دوگنبدان 16.1، سی سخت 13، دهدشت 12.2 و یاسوج 11.6 میلیمتر باران باریده است.

وی میزان بارندگی شب گذشته تاکنون در قلعه رئیسی 12 سرآسیاب 8، چرام 6، قلعه دختر 6، سرفاریاب 6 و امامزاده جعفر 6 و لیکک را 3.6 میلیمتر ذکر کرد.

وی اظهار داشت: براساس ارزیابی نقشه‌های هواشناسی بارش‌های رگباری باران، وزش شدید باد، رعد و برق و کاهش دید افقی تا روز جمعه بیست و چهارم فروردین در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به آغاز زودهنگام کوچ برخی عشایر به مناطق ییلاقی به آنان توصیه کرد که در روزهای یاد شده در کنار رودخانه‌ها اتراق نکنند.

بهره مند به پیش بینی رعد و برق در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: بهتر است دامداران، دام‌های خود را برای چرا به کوه‌ها نبرند.

بهره مند تصریح کرد: میزان بارندگی سال زراعی جاری تا روز بیستم فروردین در یاسوج 243.6، سی سخت 301، لیکک 205، دهدشت 207، دوگنبدان 129 و امامزاده جعفر 123.8 میلیمتر بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: