به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۰۸۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد:
دیودیده اظهار داشت: تلاشمان بر این بوده در دو ماه آینده این پروژه به سرانجام برسد.
خبردنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرفیت‌های تولید استان در دو ماه آینده در راستای تحقق شعار سال شناسایی می‌شود.

به گزارش"خبردنا"، داریوش دیودیده اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال حمایت از کالای ایرانی اطلاعات تمامی واحدها و طرح‌های تولیدی استان تا دو ماه آینده به روزرسانی شده و ظرفیت تولیدی واحدها و زمان‌بندی بهره‌برداری آن‌ها با کمترین خطا شناسایی می‌شود.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های کلان و تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین نماینده عالی دولت در استان حمایت هدفمند از تولید، توسعه مناطق کمتر برخوردار و فعال‌سازی ظرفیت‌های خالی بخش تولید در اولویت برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت در سال 97 است.

وی بیان کرد: با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان ضمن تشکیل تیم‌های مشترک اجرایی، عملیاتی و نیروی انسانی اطلاعات واحدها و طرح‌های تولیدی استان را  در سامانه بهین‌یاب به روزرسانی و ظرفیت‌های تولید  را شناسایی می‌کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تلاشمان بر این بوده در دو ماه آینده این پروژه به سرانجام برسد و بر اساس فرایندها و فعالیت کاری و جاری اطلاعات واحدهای موجود را در سامانه ثبت کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: