به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۰۸۸۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد :
انصاری تصریح کرد: کمتر از دو درصد دستگیر شدگان مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در سال 96 زن بودند.
خبردنا: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه خط قرمز پلیس تامین امنیت و آسایش مردم است، گفت: در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

به گزارش"خبردنا"، سردار مهدی انصاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فضای مجازی در استان به صورت مستمر توسط پلیس فتا رصد می‌شود و در این زمینه نیز با دستگاه قضایی هماهنگی شده و در صورتی هر فرد قلم به دست و نشر دهنده‌ای بخواهد با هدف برهم زدن امنیت و آسایش مردم قلم و قدمی بردارد، برخورد می‌شود.

وی از کاهش یک درصدی جرائم رایانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد در سال 96 خبر داد و افزود: همچنین در سال گذشته شاهد کاهش 32 درصدی نزاع دسته جمعی و 2 درصدی نزاع فردی در استان هستیم.

رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری 28 نشست ارتباط مردمی در دفتر همگانی پلیس استان در سال 96 عنوان کرد: در این نشست‌های 600 شهروند مراجعه حضور داشته که سعی کردیم عمده خواسته‌ آنان را پاسخ دهیم.

انصاری با بیان اینکه انتقاد، شکایت و تقدیر  از پلیس در سال گذشته در استان به ترتیب 24 ، 14 و 3 درصد کاهش داشته است، ادامه داد: پلیس خود را در کنار مردم می‌داند و انتظار داریم با مشارکت مردم بتوانیم امنیت پایدار را تامین کنیم زیرا بدون مشارکت مردم این مهم ناقص است.

وی با تاکید بر اینکه خواب راحت را از قاچاقچیان مواد مخدر می‌گیریم، بیان کرد: کمتر از دو درصد دستگیر شدگان مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در سال 96 زن بودند.
نام:
ایمیل:
* نظر: