به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۰۹۱۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
رئیس دانشگاه یاسوج:
عریان گفت: دیوارهای دانشگاه از نظر مجازی وجود ندارد و برای رفع مشکلات در خدمت مسئولان و متولیان امر هستیم.
خبردنا: رئیس دانشگاه یاسوج با تأکید بر اینکه این دانشگاه حیاط خلوت هیچ گروه سیاسی نیست، گفت: در ۴۰ سال اخیر ثابت شده جناح‌بازی نمی‌تواند به توسعه کمک کند.

به گزارش"خبردنا"،  احمد عریان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 40 سال اخیر ثابت شده جناح‌بندی سیاسی پاسخگوی توسعه و رفع مشکلات نبوده و باید این‌سیاسی‌ بازی‌ها را کنار بگذاریم و تنها برای خدا و کمک به توسعه کشور و استان تلاش کنیم.

وی با تأکید بر اینکه "نباید همچون تام و جری به هم بپریم"، عنوان کرد: مسئولان و به‌ویژه دانشگاهیان باید رفع مشکلات مردم و تعالی و پویایی دین اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی را در اولویت کاری خود قرار دهند زیرا نباید یک محیط علمی به محلی امن برای فعالیت‌های سیاسی برخی افراد و گروه‌های خاص سیاسی تبدیل شود.

عریان ابراز کرد: انتظار می‌رود جوانان و صاحبان فکر و اندیشه و همچنین مسئولان اجرایی یک بررسی داشته باشند تا ببینند کشورهای همچون ژاپن و کره جنوبی چه منابعی داشته‌اند که توانسته‌اند در عرصه‌های مختلفی به رشد و توسعه برسند و باید بپذیرند این کشورها هیچ وقت منابعی همچون سرمایه‌های موجود ایران اسلامی را ندارند ولی تفکرشان مغزمحور است.

رئیس دانشگاه یاسوج با تصریح به اینکه "باید به‌فکر سازندگی ایران اسلامی و استان باشیم"، افزود: در این صورت آینده خوبی خواهیم داشت و آیندگان به‌نیکی از نسل فعلی یاد می‌کنند.

عریان از آمادگی دانشگاه یاسوج برای همکاری با مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات به‌صورت تخصصی خبر داد و گفت: دیوارهای دانشگاه از نظر مجازی وجود ندارد و برای رفع مشکلات در خدمت مسئولان و متولیان امر هستیم.

وی با اظهار اینکه بدون توسعه فرهنگی امکان توسعه در سایر بخش‌ها از جمله اقتصادی وجود ندارد، ادامه داد: 6 سال در دانشگاه خلیج فارس و سال‌ها در دانشگاه شیراز نشان دادم اعتقاد راسخی به نقش رسانه در توسعه دارم زیرا معتقدم رسانه می‌تواند مردم را به آینده امیدوار کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: