به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۰۹۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
عضو شورای شهر:
افزود: اعضای شورای شهر نباید در کارهای اجرایی دخالت کنند.
خبردنا: عضو شورای شهر یاسوج با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر نباید در کارهای اجرایی شهرداری دخالت کنند، گفت:تغییر و تحولات در شهرداری یاسوج باید بر اساس شایسته سالاری صورت گیرد.

به گزارش"خبردنا"، مسعود خوبانی اظهار داشت: اعضای شورای شهر یاسوج باید تغییرات را از خود شروع کرده و با همکاری و همدلی زمینه خدمت به مردم را فراهم کنند

وی با تاکید بر اینکه با توجه به عملکرد شهرداری در ایام نوروز و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی در پاسخ به مطالبه گری‌های مردم حرف برای گفتن داریم و سربلند هستیم، عنوان کرد: بهار نشانه تغییر بوده و باید تلاش کنیم با تغییر مثبت در عملکرد و خدمت به مردم رضایت خلق را جلب کنیم.

خوبانی با بیان اینکه مردم در خصوص عملکرد شورای شهر و شهرداری از ما سوال می‌پرسند و در برخی موارد گله مند هستند، افزود: اعضای شورای شهر نباید در کارهای اجرایی دخالت کنند.

عضو شورای شهر یاسوج تصریح کرد: تغییر و تحولات در شهرداری باید بر اساس شایسته سالاری صورت گیرد و اعضای شورای شهر نباید در مسائل اجرایی و کوچک دخالت کنند و باید وظیفه نظارتی خود را ایفا کنند.

خوبانی با تاکید بر اینکه مردم از ما مطالبه گری می‌کنند، گفت: لازم می دانم از تمام عوامل شهرداری تقدیر و تشکر کنم چرا که در ایام نوروز ما را سربلند کردند و اکنون در مقابل مردم حرف برای گفتن داریم و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و شاهد خدمت رسانی به مردم باشیم.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
شهرداری دیشموک که افتضاح شده .اکبری نا کار آمد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
میگم مگر بازرسی وجود نداره بر عملکرد این شهر داران نظارت داشته باشد
نام:
ایمیل:
* نظر: