به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۰۹۵۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
تصریح کرد: مدیر چون با نماینده عیاق نبوده و یا از مردم منطقه خوشش نمی‌آید دنبال تعطیل کردن پروژه است.
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی سنگ اندازان در مسیر توسعه این استان خبر داد و گفت: با این افراد به شدت برخورد و این مسیر را با قدرت ادامه می‌دهیم.

 به گزارش"خبردنا"، علی محمد احمدی در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: انباشت تمامی ناکامی مدیران دستگاه‌های اجرایی سبب شده مردم مطالبات به حقی داشته باشند که انتظار می‌رود مدیران با ارائه راهکاری اجرایی و عملیاتی به خواسته‌های مردم پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه باید فرایندهای نظارت و کنترل را تعبیه کنیم تا مدیران برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش کنند، عنوان کرد: تمامی مسئولان قبل از بروز مشکلات نسبت به رفع آن‌ها اهتمام داشته باشند و مدیری که حفظ جایگاه و روزمرگی گریبان‌گیرش بوده این مسئله را درک نمی‌کند و فردی که دارای فهم مدیریتی بوده دلیل نارضایتی مردم را بررسی و هرآنچه قانون اجازه داده برطرف می‌کند.

احمدی ابراز کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی به جای سطحی نگری و بخشی نگری همکاری و تعامل بین بخشی را افزایش داده و باید بدانیم با بخشی نگری امکان نزدیک شدن به مرز توسعه وجود ندارد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد برخی مدیران با وجود تخلفات گسترده در حوزه کاری‌اش ولی به دلیل ملاحضات صندلی‌اش حرف نزده ولی الان دنبال تعطیل کردن پروژه‌های عمرانی هستند، تصریح کرد: مدیر چون با نماینده عیاق نبوده و یا از مردم منطقه خوشش نمی‌آید دنبال تعطیل کردن پروژه است.

احمدی با تاکید بر اینکه به جای بخشی نگری جامع نگر و به جای مسئولیت گریزی مسئولیت پذیر باشیم، اظهار داشت: برخی مدیران برای حل مشکل بستگان خود تلفن برمی‌دارند و به دیگر مدیران التماس می‌کنند ولی حاضر نبوده گامی برای رفع مشکلات یک تولید کننده بردارند.

وی با بیان اینکه با مدیران بخشی نگر و کسانی که به هر دلیل چوب لای چرخ توسعه استان می‌کنند تندترین برخوردها را در نشست‌ها با آنان داریم، عنوان کرد: میراث طبیعی دارد نابود می‌شود کسی جوابگو نیست و البته در صورتی یک فعالیت عمرانی وجود دارد قبل از اجرا مردم باید توجیه شوند.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
بسم الله ابتدا از خویش شروع کنید
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
والله همه میدانیم این مطالب رو نیازی به گفتن نیست
مردم به شنیدن این حرف ها دیگه حالت تهوع میگیرن بجای این لفاظی ها فقط عمل کن خواهشا اول از خودت شروع کن که پروازی هستی
نام:
ایمیل:
* نظر: