به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۱۰۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
ترسیم این روحیه استکبارستیزی و نتیجه تلاش این بزرگواران که به فرموده ی امام «اگر سپاه نبود ، کشور هم نبود» به زیبایی هر چه تمام ادا شده است.
خبردنا - شیخ آروند: سوم شعبان المعظم مصادف با زادروز بزرگ مرد آسمانی پایه گذار مکتب انسانیت ، آزادگی و آزادی، امام حسین (ع) و مزین به نام مقدس روز پاسدار است.

امام همامی که با شهادت در راه خدا ، مرگ با عزت را به قصد لقا الله بر زندگی با ذلت رجحان داد تا پیشوا و طلایه دار مکتب مقاومت، دینداری و شهادت باشد. این روز که به فرموده ی امام خمینی (ره) ، روز تحقق پاسداری از اسلام، از حقیقت ، از مکتب الهی است.

مکتبی که تا امروز بیرقش به دست پاسداران انقلاب اسلامی بر فراز قله های افتخار نظام جمهوری اسلامی برافراشته است.

پاسدارانی که با الهام از مکتب عشق و شهادت در مسیر ارزش های اصیل اسلامی همت گمارده اند تا نام مکتب حسینی بروی زبان ها جاودانه بماند.

رشادت های وصف ناپذیر در عرصه جهاد و دفاع با هیچ ابزاری قابل تشریح و توصیف نیست زیرا که از جنس عشق به جاودانگی است.

سبزپوشان حریم امن الهی امروز در صف اول جنگ با دشمنان هستند که لحظه ای دست از خباثت و تفرقه افکنی در تقابل با این مکتب اصیل و برخواسته از مکتب شهادت بر نداشته اند.

دشمن به طرق مختلف سعی در تخریب چهره معصومانه و هدف قراردادن این قشر عظیم و بلند همتان پاسداران انقلاب اسلامی نمود که امروزه در شبکه های مجازی جلوه ای دیگر از خباثت خود را اثبات می نماید.

شبکه های اجتماعی و صحنه های اینترنتی که خود تا حد زیادی در خدمت اهداف شیطانی استکبار هستند و از ترویج فرهنگ شهادت و‌مقاومت سخت بر حذر هستند، از هیچ تلاشی در جهت تخریب چهره مقدس پاسداران عرصه شهادت و مقاومت دست نکشیده اند.

پاسدارانی که امروزه محصول تلاششان بیداری امت اسلامی و جهان در تقابل با نظام کفر و کبر بوده است.

ترسیم این روحیه استکبارستیزی و نتیجه تلاش این بزرگواران که به فرموده ی امام «اگر سپاه نبود ، کشور هم نبود» به زیبایی هر چه تمام ادا شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: