به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۱۰۴۰
|
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد:
گفت: عمده تخصیص‌های انجام شده اسناد خزانه یکساله و یا دوساله بوده است.
خبردنا: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۳۵ میلیارد تومان اعتبارات بحران به این استان اختصاص یافت، گفت: از این میزان اعتبار ۳۶ درصد آن تخصیص یافت.

به گزارش"خبردنا"، حسن نوروزی ، اظهار داشت: اعتبارات اختصاص یافته این استان در سال 96 نسبت به 92 حدود 3 برابر افزایش داشته و در زمینه تخصیص نیز نسبت به متوسط کشوری وضعیت مطلوبی داریم.

وی بیان کرد: در سال گذشته 73 درصد اعتبارات ملی و 86 درصد اعتبارات ملی استانی شده تخصیص یافت که عدد خوبی برای پروژه‌های عمرانی بوده در شرایطی این 86 درصد محقق شد که میانگین کشوری 15 درصد کمتر بوده است.

نوروزی با بیان اینکه در حوزه اعتبارات نفت و گاز 90 درصد تخصیص اعتبارات داشتیم، افزود: از محل ظرفیت بند واو تبصره 5 قانون بودجه (اعتبارات اسناد تسویه خزانه) 14 میلیارد تومان تهاتر شده در حالی در سال 95 فقط یک میلیارد و 700 میلیون تهاتر داشتیم.

وی با اشاره به اینکه از اعتبارات 320 میلیاردتومانی استانی 38 درصد ان تخصیص یافت، ادامه داد: 91 درصد اعتبارات 180 میلیارد تومانی نفت، 37 درصد 104 میلیارد تومان ارتقاء شاخص‌ها، 52 درصد 21 میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده، 29 درصد 250 میلیارد تومان اعتبارات متوازن  تخصیص یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از محل اعتبارات بحران 35 میلیارد تومان به استان ابلاغ که 36 درصد آن تخصیص یافت، گفت: عمده تخصیص‌های انجام شده اسناد خزانه یکساله و یا دوساله بوده است.

نوروزی با تشریح وضعیت اعتبارات هزینه‌ای بیان کرد: درآمد عمومی استان در بودجه 96، 266 میلیارد تومان مصوب شد که این میزان به طور کامل وصول شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و جزو 4 استان اول در زمینه وصول درآمدها بودیم و حتی توانستیم 22 میلیارد تومان مازاد درامد داشته باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: