به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۱۰۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
خبردنا: بیماران درمانگاه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج متعلق به سازمان تامین اجتماعی از خدمات دهی این مرکز درمانی گلایه‌مند بوده و خواستار ارتقای خدمات کمی و کیفی هستند.

به گزارش "خبردنا"، سازمان تامین اجتماعی با هدف ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان اصلی و تبعی این سازمان، مراکز درمانی اعم از پلی کلینیک و بیمارستان در شهرهای مختلف کشور ایجاد می‌کند و خدماتی را به بیماران جامعه هدف ارائه می‌کند.

در شهر یاسوج بیمارستان شهدای گمنام نیز با همین هدف یعنی ارائه خدمات درمانی به بیماران در بخش‌های مختلف از جمله بستری و درمانگاه راه اندازی شد ولی به دلیل بی توجهی مسئولان و متولیان امر بسیاری از بیمارانی به این مرکز مراجعه می‌کنند، با نگرانی و ابراز پشیمانی برای همیشه این محل را ترک می‌کنند.

درمانگاه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج در یک مکان کامل غیر استاندارد با کاربری مسکونی و با کمترین نیرو، امکانات و تجهیزات به بیماران ارائه خدمات می‌کندبه گونه‌ای اتاق تزریقات خانم‌ها و آقایان را تنها یک نفر اداره می‌کند و بیماران نیز باید ساعت‌ها منتظر بمانند.

اتاق تزریقات دو بخش آقایان و خانم‌ها درمانگاه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج هر کدام در نهایت 12 متر بوده به گونه‌ای که عبور و مرور هر فردی به سختی امکان پذیر بوده است و در این فضای کم 3 تخت بیمارستانی جا خوش کرده است.

یکی از بیماران مراجعه کننده به بیمارستان شهدای گمنام یاسوج می‌گوید: این اولین بار بوده که بنا داشتم از خدمات درمانی این بیمارستان استفاده کنم و ای کاش هرگز نیامده بودم تا این همه اذیت نمی‌شدم.

وی با بیان اینکه به دلیل تعطیل بودن داروخانه بیمارستان بعد از ساعت 21 مجبور شدم با تاکسی به مرکز شهر رفته و دارو را تهیه کنم، افزود: همین کرایه رفت و برگشست برای تهیه دارو هزینه درمان بچه‌ام در مراکز خصوصی در مرکز شهر بود.

یک خانم بیمار در درمانگاه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج می‌گوید: امروز خیلی احساس شرم کردم مانده‌ای دو اتاق تزریقات خانم‌ها و آقایان دیوار به دیوار هم و هیچ حریم امنی برای بیماران وجود ندارد و به دلیل کم جا بودن حتی همراهان بیمار نیز مجبور هستند یا چشم‌ها را به زمین دوخته و یا در صورت تکان خوردن باید افراد نامحرمی را در اتاق تزریقات مشاهده کنند.

انتظار می‌رود مدیریت درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با هدف ارتقای خدمات وضعیت موجود درمانگاه و حتی بخش‌های مختلف بیمارستان را بهبود داده و تنها با این دل خوش نکنند تا با این وضعیت تنها دنبال این باشند که به بیمه شدگان وعده‌ خالی بدهند.

با وجود تماس‌های انجام شده با پیام اکبری مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ولی موفق به انجام مصاحبه نشدیم.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
خبر دنا، نمردیم یه خبر به درد بخور از شما دیدیم
نام:
ایمیل:
* نظر: