به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۱۰۷۵
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
خبردنا: دکتر محمود صادقی به رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نامه نوشت.

متن نامه محمود صادقی به شرح زیراست:

به نام خدا

جناب حجةالاسلام و المسلمین آقای حسین طائب

رییس محترم سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با سلام و احترام،

در ابتدا لازم می دانم مراتب ارادت و احترام عمیق قلبی خود را به نهاد انقلابی و سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز نموده و روز پاسدار را به همه پاسداران جان برکف تبریک بگویم. بی‌تردید سپاه پاسداران نقشی تعیین کننده و بی بدیل در حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از تمامیت ارضی کشور و تأمین امنیت این مرز و بوم، چه در دوران دفاع مقدس و چه در مقابله با تهدیدهای گوناگون نظامی و امنیتی داخلی و منطقه‌ای پس از آن داشته و دارد.

سازمان اطلاعات سپاه نیز همواره به عنوان یکی از زیرمجموعه های این نهاد انقلابی در رصد و شناسایی و مقابله با تهدیدهای امنیتی نقش شایسته ای ایفا نموده است. اما پاره ای از شیوه های جنابعالی در مدیریت این سازمان و نیروهای عمل کننده آن جوی از عدم اعتماد را نسبت به این نهاد مقدس در جامعه دامن زده است.

اینجانب به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دائما مورد مراجعه موکلان خود هستم که شکایت می‌کنند. متأسفانه در اغلب موارد پیگیری های نمایندگان مردم نیز منتج به نتیجه ای نمی‌شود.

از سوی دیگر ناهماهنگی شما با دیگر دستگاههای اطلاعاتی به شائبه چند پارچگی حاکمیت در کشور دامن زده و موجب سردرگمی مردم و فعالان در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی شده است.  به عنوان نمونه نحوه عمل سازمان تحت امر شما با فعالان محیط زیست که در ناهماهنگی کامل با معاونت و مسئولان ذیربط در وزارت اطلاعات است.

برادر گرامی! ما نیز به امنیت کشور علاقه مندیم و هوشیاری دربرابر تهدیدهای اطلاعاتی و امنیتی بیگانگان و سرویس های جاسوسی آنها را لازم می دانیم، اما امنیت کشور بیش از هر چیز در گرو احساس امنیت شهروندان است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به خدمات نهاد معزز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جنابعالی درخواست می کنم با اصلاح رویکرد  از ورود آسیب بیشتر به اعتماد عمومی به این نهاد انقلابی جلوگیری کنید و مجموعه تحت امر خود را به اهتمام بیشتر به رعایت حقوق قانونی مردم تکلیف نمایید.

با آرزوی توفیق الهی

محمود صادقی

نماینده مردم شریف تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی

یکم اردیبهشت ۱۳۹۷

نام:
ایمیل:
* نظر: