به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۱۰۷۶
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
طی حکمی از سوی رئیس بنیاد ملی نخبگان:
بدینوسیله از زحمات جناب آقای دکتر علی رضا زراسوندی و خدمات ارزندۀ ایشان در دوران تصدی مسئولیت، کمال تشکر بعمل می‌آید».
خبردنا: با حکم رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور یک کهگیلویه و بویراحمدی به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان خوزستان منصوب شد.

به گزارش "خبردنا"؛ دکتر سورنا ستاری؛ رئیس‌ بنیاد ملی نخبگان طی حکمی، دکتر علی حسین صابری را به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان خوزستان منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: «نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان خوزستان و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسئولان آن استان با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان خوزستان منصوب می‌نمایم.

شایسته است با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامۀ بنیاد ملی نخبگان، آئین‌‌نامه تأسیس و ادارۀ دفتر نخبگان استان و مصوبات هیأت امنای بنیاد و با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای‌برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش‌های ذی‌قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندیهای گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.

بدیهی است استاندار محترم و رؤسا و مدیران محترم دانشگاهها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت.

توفیق جنابعالی را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند متعال خواستارم.

شایان ذکر است بدینوسیله از زحمات جناب آقای دکتر علی رضا زراسوندی و خدمات ارزندۀ ایشان در دوران تصدی مسئولیت، کمال تشکر بعمل می‌آید».

به گزارش خبردنا"، دکتر صابری از فرزندان شریف شهر سوق میباشد و در حال حاضر استاد و عضو هیات علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز هستند.


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
جناب دکتر صابری از نخبگان در استان خوزستان هستند ود حال حاضر استاد وعضو هیات علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز هستند
اسماعیل نریمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
برادر ارجمند جناب آقای دکتر صابری
سلام علیکم
آسمان بلند فرهنگ و هنر ایران زمین پیوسته پرستاره باد و فروغ فرهنگ فرزانگی ایرانیان هماره دل و دیده جهانیان را روشنی و گرمی بخشیده است. جوهر این فرهنگ ایمان است و جان مایه آن عشق، و این است راز ماندگاری و جاودانگی اسلام ناب محمدی (ص)؛ بدینوسلیه ضمن تبریک مناسبت انتخاب شایسته ی جنابعالی به سمت رئیس نخبگان استان خوزستان از خداوند منان آرزوی موفقیت فراوان برای حضرتعالی و استواری گامهایتان را در راه تعالی و قرب به خداوند خواستارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
جناب دكتر از مفاخر استان كهگيلويه و بويراحمد و استان خوزستان هستند و به حق درايت و شايستگي ايشان بسيار فراتر از مرزهاي كنوني است.ايشان تحصيل كرده دانشگاه كيوتو ژاپن در رشته ژنتيك (با درجه PHD)و داراي كرسي علمي در اين دانشگاه مي باشد.ضمن تبريك به محضر ايشان موفقيت ايشان را از خداوند بزرگ خواهانم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
دکتر صابری دارای دکترای ژنتیک از دانشگاه توکیو ژاپن می باشند .
نام:
ایمیل:
* نظر: