به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۱۱۰۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
خبردنا: در اولین روز کاری بخشدار جدید چاروسا به دیدار امام جمعه قلعه رئیسی رفت و گلزار شهدای این شهر را غبارروبی کردند.

به گزارش "خبردنا"، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در این نشست با بیان اینکه مردم چاروسا مردمی مهمان نواز و مطمئنا از شما به نحو خوبی مهمان نوازی می‌کنند عنوان کرد: این بخش دارای ظرفیت‌های بالقوه است و در این منطقه همه دست به دست هم می‌‌هند تا بتوان کارهای بزرگی انجام داد.

امام جمعه قلعه‌رئیسی با بیان اینکه همان طور که دیروز در خطبه نماز جمعه هم عرض کردم خدمت در نظام جمهوری اسلامی یک وظیفه است تصریح کرد: بخشداران بسیار زیادی به این منطقه آمدند و بسیاری از آنها را در زمان قبل از من و بعضی از آنها را در دوران خدمت خود می شناسم که هر یک ویژگی‌های خوبی داشتند.

وی با بیان اینکه مردم در این منطقه طرفدار مسؤولی هستند که به دنبال رفع محرومیت باشند افزود: این منطقه محرومیت‌های زیادی دارد که به خصوص مشکلات راه‌هاست و وقتی این گونه محرومیت‌ها به اندازه‌ای است که ده سال پیش پل یک روستا را نیمه کاره رها می‌کنند یا روستایی که در گذشته جمعیت بسیار زیادی داشت ولی به دلیل نبود امکانات مردم روستا ترک و مهاجرت کردند باید این نوع مشکلات اولویت داشته باشد نه این که حاشیه‌ها کارساز باشد.

صلواتی با بیان اینکه با تمام توان از شما دفاع و حمایت می‌کنم اضافه کرد: نظام خطوطی دارد و اگر پایبند آن خطوط و همانطور که گفتم به دنبال رفع مشکلات باشید با تمام وجود از شما حمایت می‌کنم ولی برای این همه مشکل و برای اینکه موفق شوید باید شناخت خوبی داشته باشید و برای اینکه درست شناخت داشته باشید باید گوش درست بشنود تا درست عمل کند.

وی خواستار تعامل و مشورت گرفتن از طلاب و روحانیت بخش، بخشداران، شهرداران و مسؤولان گذشته شد و ادامه داد: با همین تعاملات است که می‌توان بسیاری مشکلات را برطرف کرد و شما هم شک نکنید چون عزیزی هستید که از خانواده شهدا هستید موفق خواهید بود.

صلواتی با بیان اینکه آماده بیان خدمات دولت هستم خاطرنشان کرد: شما شک نکنید که بنده همیشه آماده هستم که اگر دولت و شما خدماتی را به مردم ارائه می‌دهید خدمات را از تریبون نماز جمعه به مردم بگویم همانطور که در بسیاری مواقع مسؤولان این خدمات را تا آنجایی که می‌گفتند اعلام می کردم که نمونه آن موضوع گازرسانی به این مناطق است.

علی‌صالح محمودی هم در این نشست ضمن تبریک روز جانباز اظهار داشت: خدمت کردن در نظام جمهوری اسلامی ایران در هر جایگاهی از افتخارات است.

بخشدار چاروسا تصریح کرد: تلاش خواهم کرد تا با نظم و رضایت مردم ماموریتم را به پایان برسانم و برای رفع مشکلات این منطقه بدون از هرگونه نگاه سیاسی و فقط در جهت رضایت خداوند کوتاهی نخواهم کرد ولی برای حل این مشکلات نیازمند همکاری و تعامل هم مردم و هم مسؤولان هستم.

وی با بیان اینکه به احترام خون شهدا و به دلیل اینکه فرزند شهید هستم ذره‌ای کوتاهی برای مردم نکنم بیان کرد: از حضرتعالی به عنوان امام جمعه هم خواهان این هستم که عملکرد دولت که همان عملکرد نظام است را از تریبون نماز جمعه بیان کنید تا مردم از این عملکردها اطلاع پیدا کنند.

در ادامه امام جمعه و بخشدار و مسئولین با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر قلعه رئیسی گلزار شهدا را غبارروبی و با قرائت فاتحه ای یاد و نام آنها را زنده نگه داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر: