به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۱۱۰۶
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
خبردنا: رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از اعلام اسامی گزینه‌های شهرداری تهران از فردا خبر داد و گفت: هر عضو می‌تواند ۵ نفر معرفی کند و این در حالیست که تا این لحظه برای حضور یا عدم حضور هاشمی در بین گزینه‌ها تصمیمی گرفته نشده است.

محمدسالاری ضمن اشاره به برگزاری جلسه شورای شهر تهران در خصوص اعلام اسامی گزینه‌های شهرداری تهران اظهار کرد: در جلسه فردا اعضای شورا می‌توانند هر کدام 5 گزینه را برای شهرداری معرفی کنند.

وی تصریح کرد: البته شاید یک عضو 4 نفر و عضو دیگری 5 نفر را معرفی کند و در واقع هر یک از اعضای شورای شهر تهران با توجه به شناخت از گزینه‌ها افراد مورد نظر خود را معرفی خواهند کرد.

سالاری با اشاره به اینکه پس از اعلام اسامی در جلسه فردا در نهایت 7 گزینه از بین اسامی مشخص می شود،گفت: در این بخش نیز 7 نفر از گزینه‌ها با یکدیگر بر اساس برنامه‌های خود را رقابت و در نهایت 2 نفر به مرحله پایانی راه پیدا می‌کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ادامه داد: دو گزینه برتر هم روز 23 اردیبهشت در صحن شورا حاضر و در نهایت یک نفر انتخاب خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نام محسن هاشمی رفسنجانی در بین گزینه‌های شهرداری هست یا خیر؟ گفت: تا این لحظه در خصوص حضور یا عدم حضور وی صحبتی نشده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: