به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۱۷۱۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
نیکبخت گفت: با توجه به تعداد زیاد بزرگان و پیشکسوتان استان این دانشنامه در 140 جلد تدوین می‌شود.
خبردنا: نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی شب گذشته با حضور مسئولان ملی و استانی در سالن علوم پزشکی همدان آغاز شد.

به گزارش"خبردنا" ،استاندار کهگیلویه و بویراحمدی همدان در افتتاحیه این جشنواره با بیان اینکه افتخار می‌کنم همدان میزبان اساتید و بزرگان است، اظهار کرد: تک تک این افراد حرفی برای گفتن در کشور دارند.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره میسر نبود مگر با همت شایسته صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: با توجه به آنکه استعدادهای فراوانی در استان وجود دارد و حال به دنبال آن هستیم که قطب فرهنگی کودکان را در همدان داشته باشیم.

استاندار همدان تصریح کرد: در شعر، تئاتر، فیلم، کتاب کودکان در همدان موفق شدیم و حال با همه این موفقیت‌ها تقاضا دارم که دبیرخانه دائمی جشنواره به همدان واگذار شود و در این زمینه خود نیز همکاری می‌کنم.

نیکبخت با اشاره به اینکه بزرگان بسیاری در همدان وجود دارد که در این زمینه می‌توان به تدوین و تنظیم دانشنامه 120 جلدی بزرگان اشاره کرد، گفت: با توجه به تعداد زیاد بزرگان و پیشکسوتان استان این دانشنامه در 140 جلد تدوین می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمدی همدان با بیان اینکه برگزاری این جشنواره همواره شور و نشاط را در بین کودکان و شهروندان همدانی ایجاد کرده است، گفت: از دکتر دارابی درخواست دارم به دلیل آنکه سال گذشته مردم کهگیلویه و بویراحمد حادثه دلخراشی را تحمل کردند ، برای کاستن از دردها و آلام این مردم شریف جشنواره ای با همین شکل و اندازه در این استان برگزار شود تا بخشی از ناراحتی مردم بعلت حادثه سقوط هواپیما کاهش یابد.

گفتنی است پس از سخنان دکتر نیکبخت دکتر دارابی قائم مقام صدا و سیما با برگزاری چنین جشنواره ای در استان کهگیلویه و بویراحمد موافقت کردند.

دکتر محمدناصر نیکبخت از فرزندان شایسته بخش دیشموک استان کهگیلویه و بویراحمد است که توانسته است با شایستگی تمام به چنین جایگاهی دست یابد و همواره نشان داده است که غم مردم و زادگاهش را دارد.

وی نشان داده هرگز اصالتش را فراموش نکرده و مانند برخی تازه به دوران رسیده ها نیست که حتی با وقاحت تمام می گویند کهگیلویه وبویراحمدی نیستند یا توجهی به مردم زادگاهشان ندارند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
احسنت بر این مرد
نام:
ایمیل:
* نظر: