به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۲۰۴۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
وی اظهار داشت: باید در این زمینه عادلانه و بدون ملاحضه کاری بررسی لازم را انجام دهند.
خبردنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فروشندگان چادرهای هلال احمر این استان به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.

به گزارش"خبردنا"، عزیز فیلی اظهار داشت: بعد از وقوع زلزله‌ 5.2 ریشتری و 4.8 ریشتری و خسارت وارده به بیش از 5 هزار منزل مسکونی شهری و روستایی بسیاری از خانواده‌ها از منزل بیرون آمده و چادرهای را در پارک‌ها و میادین برپا کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه خرید و فروش چادرهای هلال احمر غیر قانونی است، افزود: در صورت شناسایی فروشندگان چادرهای هلال احمر در یاسوج به صورت قاطع و بدون هیچ ملاحضه‌ای برخورد می‌کنیم.

فیلی از برپایی بیش از  700 چادر  در کمپ‌های ایجاد شده خبر داد و افزود: مقرر شده جمعیت هلال احمر به غیر از کمپ‌های ایجاد شده به جانبازان 70 درصد و افرادی با معلولیت بالا و یا افرادی که امکان سکونت در منزل به دلیل آسیب وارده شده بعد از وقوع زلزله را ندارند، چادر به صورت امانت تحویل دهد و در غیر این موارد دادن چادر غیر قانونی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: کمیته‌ای در فرمانداری برای تحویل چادر به جانبازان بالای 70 درصد، معلولان و افرادی که منازل آنان قابل سکونت نیست، تشکیل شده و باید در این زمینه عادلانه و بدون ملاحضه کاری بررسی لازم را انجام دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر: