به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۲۱۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد:
وی تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ پروژه فنی هم اکنون درحال انجام است.
خبردنا: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، خسارت ریالی ناشی از تلفات انرژی در این استان طی سال گذشته را ۱۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

به گزارش "خبردنا" ،" مهندس داود راهزادی " در نشست کاهش نرخ تلفات انرژی در ستاد این شرکت گفت: متاسفانه براساس آمارهای کارشناسی شده، خسارت ریالی تلفات انرژی این استان در سال گذشته ۱۸۰ میلیارد ریال بوده که بدون شک رقم بالایی است.

وی با بیان اینکه با رقم ریالی عنوان شده می توان بسیاری از پروژه های برقرسانی را تکمیل و در اختیار مشترکین گذاشت، اظهارداشت: مشترکین برق با خودداری از استفاده غیرمجاز از شبکه های برق می توانند کمک فراوانی به کاهش این خسارت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نرخ تلفات انرژی در سال گذشته به ۱۳ درصد رسیده که این نرخ در سالجاری بایستی به ۱۲ درصد برسد.

راهزادی از انجام پروژه های متعدد فنی برق برای کاهش بخشی از نرخ تلفات انرژی در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

وی گفت: جمع آوری برق های غیرمجاز در سالجاری شدت بیشتری خواهد گرفت و بطورحتم براساس قانون، دارندگان برق های غیرمجاز به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از جمع آوری کنتورهای معیوب مشترکین با تعرفه های مختلف هم خبرداد و از مشترکین برق خواست اگر کنتور برق شان دارای عیب باشد به نواحی توزیع برق استان گزارش دهند.

راهزادی گفت: نصب کنتور برای روشنایی معابر از دیگر راهکارهای کاهش نرخ تلفات انرژی است که این راهکار در سالجاری شدت بیشتری بخود می گیرد.

وی تعویض شبکه های سیمی به کابلی را از دیگر راهکارهای فنی کاهش نرخ تلفات انرژی برشمرد و تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ پروژه فنی هم اکنون درحال انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام تلاش مان برای کاهش نرخ تلفات انرژی در سالجاری بکار گرفته می شود تا میزان خسارت های ریالی به پایین تر حد خود برسد.
نام:
ایمیل:
* نظر: