به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۲۱۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
خبردنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تغییر و تحول لازم است، گفت: عجله‌ای برای تغییر مدیران به صورت اتوبوسی نداریم ولی در مجموع تغییراتی در آینده در سطح مدیران، فرمانداران و بخشداران داریم.

به گزارش "خبردنا"، سید محمد کاظم نظری امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: برای سرعت دادن به قطار توسعه باید از مسائل حاشیه‌ای دوری کرد و البته تیم مدیریت ارشد استان بویژه استاندار به هیچ موضوعی جز توسعه همه جانبه استان نمی‌اندیشند.

وی با تقدیر از تلاش نخبگان سیاسی، دانشگاهی و ...کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به توسعه و پرهیز از طرح مسائل حاشیه‌ای عنوان کرد: هم اکنون فضای استان آرام بوده و هیچ مشکلی وجود ندارد.

نظری برجسته شدن نقش منفی طایفه گرایی از معضلات این استان است، بیان کرد: یکی از سیاست‌های اصلی استاندار مبارزه با طایفه‌گرایی بوده و در این زمینه با برخی مدیران برخورد شده است ولی برای تغییر این نگاه نیازمند مشارکت همگانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه یک میلیارد به اداره کل فنی و حرفه‌ای برای آموزش زنان بی سرپرست حاشیه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد تخصیص یافت، افزود: ریشه کنی کامل کاهش آسیب‌های اجتماعی کار سختی بوده و و در صورت تامین اعتبار زمان‌بر است.

معاون سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خودکشی از مشکلات اساسی حوزه اجتماعی در استان است، تصریح کرد: سال گذشته 700 میلیون تومان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه سازمان‌های مردم نهاد توزیع شد.

نظری شرایط عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان هواپیمای تهران-یاسوج سخت دانست و گفت: تاکنون هیچ بافت انسانی مجزایی از 6 مسافر این پرواز پیدا نشده است.

وی ابراز کرد: انتظار داریم کسانی که قصد کاندیدا شدن در انتخابات مجلس آینده را دارند فضا را انتخاباتی نکنند و اجازه دهند مسیر توسعه طی شود هرچند متولیان امر در این زمینه با افراد متخلف برخورد می‌کنند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حقگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
ریئس علوم پزشکی کی عوض می شود ؟
نام:
ایمیل:
* نظر: