به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۲۱۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد؛
وی خاطرنشان کرد: آمادگی کامل برای شروع به کار این بیمارستان‌ها وجود دارد و منتظر تخصیص اعتبارات هستیم.
خبردنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افتتاح کامل بیمارستان شهید جلیل یاسوج تا دو ماه آینده خبر داد و اظهار داشت: تلاش می‌کنیم بیمارستان شهید جلیل یاسوج تا دوماه آینده به بهره‌برداری برسد.

اورنگ ایلامی در گفت‌وگو با "خبردنا"، مهمترین دلیل تاخیر در افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان شهید جلیل یاسوج را نوسانات ارز بر خرید تجهیزات بیمارستان شهید جلیل یاسوج عنوان کرد.

وی در ادامه از پیش‌بینی شدن 93 میلیارد ریال توسط سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد برای بیمارستان‌های چرام، سی‌سخت و لنده خبر داد و اظهار داشت: سازمان برنامه و بودجه استان برای هر کدام از این بیمارستان‌ها مبلغی معادل 31 میلیارد ریال پیش‌بینی کرده اما تاکنون این میلیارد اعتبار تخصیص داده نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از نشست مسئولان این دانشگاه با بنیاد برکت در هفته جاری برای شروع عملیات اجرایی بیمارستان‌های عنوان شده سخن گفت و خاطرنشان کرد: آمادگی کامل برای شروع به کار این بیمارستان‌ها وجود دارد و منتظر تخصیص اعتبارات هستیم.

ایلامی از وعده شفاهی پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور برای راه‌اندازی اورژانس هوایی شهرستان کهگیلویه خبر داد و اظهار داشت: البته سردار هاشمی نماینده کهگیلویه بزرگ نیز به طور مستمر پیگیر راه‌اندازی این اورژانس هوایی است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
متاسفانه از این وعده ها زیاد داده شد در خصوص افتتاح بیمارستان شهید جلیل ولی خبری نبود پارسال هم گفتید آبان ماه افتتاح می شود .
نام:
ایمیل:
* نظر: