به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۲۱۳۷
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:
وی ادامه داد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی پیگیر آغاز عملیات اجرایی دو بیمارستان سی سخت و پاتاوه در کمترین زمان ممکن با اخذ مجوزهای لازم از جمله ماده 215 باشد.
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نگرانی از مشکلات ایستگاه فشار گاز پاتاوه برای برخی روستانشینان گفت: تنها سهم مردم از این آتش دود است.

به گزارش "خبردنا"، علی محمد احمدی در نشست شورای اداری بخش پاتاوه در محل ایستگاه تقویت فشار گاز پاتاوه وابسته به منطقه 2 عملیات انتقال گاز اظهار داشت: به دلیل عبور لوله گاز برخیس از روستائیان بخش پاتاوه از خدمات اولیه از جمله شبکه گاز و اجرای طرح هادی محروم هستند.

وی با بیان اینکه شرکت انتقال گاز ایران به گونه‌ای برخورد می‌کند که مثل این بوده که مردم مزاحم این شرکت شده‌اند، عنوان کرد: این شرکت نباید فراموش کند مردم در این روستاها مشغول زندگی بودند که خط لوله از این محل گذشت و ایستگاه تقویت فشار گاز احداث کردند.

احمدی با تاکید بر اینکه نامی زیبنده تر از "کم لطفی " برای عدم برخورداری مردم از امکانات نیست، ادامه داد: شرکت انتقال گاز ایران برای انتقال این روستاها به محلی دیگر و تقبل برخی هزینه‌ها با سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله بنیاد مسکن نهایت تعامل و همکاری را داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در چندین ماهه حضورم در استان 3 بار به شهرستان دنا سفر داشته و از نزدیک با مشکلات و خواسته‌های مردم آشنایی دارم که امیدوارم با تدبیر مدیران دستگاه‌های اجرایی مشکلات برطرف شود.

احمدی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی ملزم به اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی هستند، ادامه داد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی پیگیر آغاز عملیات اجرایی دو بیمارستان سی سخت و پاتاوه در کمترین زمان ممکن با اخذ مجوزهای لازم از جمله ماده 215 باشد.

وی خواستار توجه بیش از پیش به توسعه اشتغال در روستاها با هدف رونق تولید و کاهش مهاجرت شد و افزود: دولت در زمینه تشهیلات اشتغال روستایی اعتبارات خوبی را اختصاص داده که انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر با ارائه طرح‌های دارای توجیه اقتصادی نسبت به جذب سهم استان اقدام کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: