به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۲۱۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵
خبردنا: تا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کمتر از دو سال باقیست اما تعدد کاندیداها در دو جناح اصولگرا و اصلاحطلب و اعلام آمادگی چهره‌های جدید برای حضور در انتخابات آینده، می‌تواند زمستان سرد ۹۸ را گرم و انتخابات شهرستان‌های بویراحمد و دنا را پر هیجان تر از دوره‌های قبل کند.

به گزارش"خبردنا" ، تکاپوی رسانه‌ای و رایزنی‌ها برای جلب حمایت هم حزبی‌ها و افراد صاحب نفوذ در مناطق آغاز شده است، تا هیچ کس از کورس رقابت جا نماند، هر چند این تکاپو و جدیت شرط لازم حضور در انتخابات است، لکن شرط کافی نیست چرا که صافی سخت و دقیقی به نام شورای نگهبان وجود دارد که به اثبات تجربه دوره‌های پیشین، از خیل ثبت نام کننده‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی فقط تعداد معدودی از نامزدها را حائز صلاحیت‌های لازم نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی تشخیص داده است و یقیناً در آینده هم کاندیداهای حضور در خانه ملت، مورد پالایش و ارزیابی شورای نگهبان قرار خواهند گرفت.

بدون تردید پس از اعلام نظر شورای نگهبان و اعلام نهایی تایید صلاحیت شده‌ها، می‌توان تحلیل دقیق‌تری از فضای انتخابات داشت لکن بر اساس آنچه در انتخابات دوره قبل اتفاق افتاد و آنچه از آن تاریخ تاکنون بر بویراحمد و دنا رفته شاید بتوان دورنمایی کلی از انتخابات آینده ترسیم کرد و در همان زمان نیز به تحلیل شرایط و وضعیت جریانات سیاسی و چهره‌های جدید و مستقل در انتخابات آینده بویراحمد و دنا خواهیم پرداخت.

هم اکنون که تحرکات انتخاباتی برخی از کاندیداهای مطرح هر دو جناح آغاز شده است از شما مخاطبین محترم "خبردنا" پرسیده ایم که در صورت حضور همزمان این کاندیداهای مطرح در انتخابات آینده دو شهرستان بویراحمد و دنا کدام یک از این افراد می توانند بعنوان نماینده مردم به مجلس راه یابد.

شما می توانید با شرکت در نظر سنجی این پایگاه خبری در سمت چپ سایت به فرد مورد نظر خود رأی دهید.

شایان ذکر است نام افراد دیگری نیز می توانست در این لیست قرار بگیرد اما سعی شد از میان کاندیداهای احتمالی نام کسانی که از شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات آینده مجلس برخوردارند در این نظرسنجی استفاده شود.

در صورت حضور افراد زیر بعنوان کاندیدا در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی کدامیک از این افراد بعنوان نماینده بویراحمد و دنا به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت؟

1- محمد بهرامی

2- مهدی روشنفکر

3 - غلام محمد زارعی

4 - قوام فروزان

5- ستار هدایتخواه

6 - محمدرضا نیکبخت

7- هیچکدام
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
5
وتبگوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
فقطغلامحمدزازعی
آگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
باسلام
1. اقاي بهرامي بدليل عدم همراهي جريان اصلاحات با ايشان امكان موفقيت در اين دوره را ندارد.
2. اقاي روشنفكر فقط راي قوميت را دارند كه با توجه به سرشكن شدن راي قوميت امكان موفقيت ندارد.
3. اقاي زارعي با توجه به دو دوره نماينده بودن كه خود آفتي براي شكست مي باشد و عدم حمايت حتي نصف و نيمه اصلاحات در اين دوره موفق نخواهد شد.
4 .آقاي فروزان و يا هر گزينه نهايي اصلاحي ديگر شانس برنده شدن آنها بسيار زياد مي باشد.
5. مدت 8 ساله نمايندگي آقاي هدايت خواه در دوران طلايي آقاي احمدي نژاد و ارادت متقابل آنها به همديگر و وفور سرمايه 700 ميليارد دلاري حاصل از درامد نفت بدليل عدم توجه اقاي هدايت خواه به اين سرمايه و ارتقا نيروي انساني قطعا بازنده مي باشد.
6 . راي قويي در سبد ندارد.
تاریخ پژوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
5
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
غلام محمد زارعی
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
0
0
گزینه 3 فقط غلام محمد زارعی....با صداقت... بی ریا ... مخلص... کار بی منت... بدون هیاهوی سیاسی..
بیطرف
|
-
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
0
0
بهرامی که صد دوره دیگر بیاید رأی قبولی نمیگیرد. روشنفکر رأی بالا میاورد ولی نه برای قبولی. زارع که ظاهراً تیرناجیها دیگر او را همراهی نمیکنند بخاطر عملکرد ضعیفش و عدم حمایت از استیضاح . سی باقر هم بخاطر امضای نامه جام زهر برای رهبر انقلاب تأییدیه نمیگیرد. وکیلی را در استان مردم نمی شناسند چون از درد دل مردم بی خبر است و از مرف هان بی درد است و در استیضاح مثل ککا غلوم محمد خودش را نشان داد. فروزان و نیکبخت هم رأی بالا ندارند و بخصوص نیکبخت که مثل حاج زارع چرخش زیاد دارد. آقای هدایتخواه اگر به موقع اعلام موجودیت کند بلا شک پیروز قطعی انتخابات است همانند دور قبل که ورق را برگرداندند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
0
0
مهندس معتمدی کاندیدای ایل بابکانی خواهد بود
هم ولایتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
0
0
اگر کمی منصفانه به قضیه بیندیشیم تمام گزینه ها مهره های سوخته ای هستند که خاکستر آنها بر قله دنا بر باد داده شده است . البته آقای فروزان امتحانی پس نداده است اما تا انجا که او را می شناسم مرد این کارزار مهم نیست .
امروز با توجه به اوضاع مهم جامعه و بی نتیجه ماندن لبخند پر از دروغ و مایوس کننده روحانی و تیم ناامیدش و همراهی مجلس فعلی با سیاست های غلط آنها به خاطر معاملات طیف معامله گر لاریجانی ،تشکیل یک مجلس قوی و هوشمند ضروری است . در نگاه دوم بویراحمد به دلیل ناپختگی پیران و سرمستی جوانانش و همچنین نااگاهی تصمیمگیرندگان و ترجیح منافع شخصی و طایفه ای بر منافع گروهی در چند سال گذشته به ورطه نابودی رفته است و با اینکه افراد فرهیخته و توانمندی دارد هنوز به دنبال خاکستر مهره های سوخته میگردد . اقتدار جناب آقای تاجگردون و وضعیت نماینده فعلی بویراحمد در مجلس دل هر انسان عاقل و با هوشی را به درد می آورد نه بخاطر اقتدار تاجگردون بلکه به خاطر انتخاب نا آگاهانه مردم بویر احمد . برخی ازاین گزینه ها مثل بهرامی ، نیک بخت ، روشنفکر چه حرفی برای گفتن دارند آنها اگر بتوانند مثل زارعی باشند معرکه نموده اند و هدایت خواه نیز پاسخ هشت سال اعتماد ردم را با فراموش کردن آنها پاسخ داد . مرگمان چیست که به دنبال یک چهره سیاست مدار و با تدبیر نگردیم چرا نماینده ای نداشته باشیم که بتواند از منافع جمعی دفاع کند و چرا همیشه افراد قوی را با انگ و ... از صحنه خارج و در مانده ها را به اوج می رسانیم . تهران شبیه یک هیولا است افراد این لیست در همانورودی اول بلعیده خواهند شد . چهره ای جدید از میان این همه انسان باسواد و توانمند و قوی . در شرف آباد بر قبر نورمحمد محمودیان تصویر این چهر ه های سوخته را نصب کنید تا اقتدار آن مرد سفر کرده و مدعیان امروز را مردم قضاوت کنند و بفهمند بعد از او باقر موسوی مردم بویر احمد نماینده ای نداشته اند . می دانم اگر این نظر چاپ شود افراد مایوس و احساساتی چرت وپرت خواهند نوشت اما بدانید این سرنوشت قوم محبوب من است که این گونه نازیبا نوشته شده است . پس همت کنیم و چاره ای بیندیشیم و اندیشه ای نو خلق کنیم . همه و همه در کنار هم و برای هم ( بویر احمد )
دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
0
0
سلام. دل نوشته های هم ولایتی را خواندم . احساس خیلی از شماها را بدون غرض ورزی بیان نمودید. واقعا تا کی ما میبایست حسرت بخوریم و آه بکشیم . کلاهتان را قاضی قرار دهید و به تک تک گزینه ها بنگرید آیا تیک تایید در کنار کدام یک خواهید زد . فی الواقع هیچکدام.
به قول هم ولایتی غول تهران گزینه ها فوق الذکر را در خود خواهد بلعید.
راستش من گزینه ای در حد و قواره آقای تاج گردون به همه شما معرفی میکنم که اگه در مجموعه همکاران قبلی ایشان کنکاش کنید همگان بر توانایی ،قدرت،شجاعت،رزومه،سابقه فراوان،تحصیلات عالی در بهترین دانشگاه های ایران،وجه مردمی و زبان برنده ایشان پی خواهید برد وان کسی نیست بجز دکتر نستور درخشنده پور دکترای عمران
لوداب
|
Germany
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
0
0
فقط حاج زارع
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
0
0
باسلام باید بدون قوم گرایی وبابینش مردم کسی راحمایت کنند که در مجلس یک سرو گردن از نمایندگان تهران وشهرهای مهم سرباشد تا بتواند مشکلات ونابسامانیهای استان را که بیشمار هستند تا حدودی حل کند وبتواند ازچنگال ان غول های پرقدرت منافع استان را حفاظت کند واستان رده سی امی کشور را سروسامان دهد هرچند دیگر خیلی دیر شده واینده نامعلوم است
نام:
ایمیل:
* نظر: