به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۲۴۰۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
خبردنا: معاون سیما (مرتضی میرباقری) درباره‌ آخرین وضعیت خرید بازی‌های جام‌جهانی، ساخت یک برنامه جدید با اجرای محمدرضا گلزار، ساخت سریال ۹۰ قسمتی مهران مدیری، آخرین وضعیت ساخت برنامه «هفت» و همچنین جوان‌گرایی در تلویزیون نکاتی را مطرح کرد.

خبرهایی از جام جهانی، اجرای گلزار و سریال مدیری

*معاون سیما در ادامه درباره‌ پوشش سراسری مسابقات جام جهانی نیز اظهار کرد:‌ در نقاطی که از دیدن بازی‌ها از طریق سیستم دیجیتال محروم هستند، دستوری به ما داده شده است. تقریبا ۱۰ درصد از جغرافیای کشورما تحت پوشش نیست و قرار است تمهیداتی فراهم شود که آن نقاط به صفر نزدیک شوند.

*علی‌القاعده با تغییر مدیریتی که ایجاد شد، تمهیدات فراهم شده است هر زمانی که تشخیص بدهند برنامه هفت شروع خواهد شد.

*معاون سیما با اشاره به تغییرات مدیریتی اخیر در تلویزیون یادآور شد: شما زمانی که ما در شبکه سه یا چهار می‌خواستیم تغییر انجام دهیم آیا این زمینه‌سازی و فضاسازی را مشاهده کرده بودید؟ اصلا کسی منتظر چنین کاری بود؟ یقیقا ما زمانی تغییرات خودمان را انجام می‌دهیم که به بلوغ لازم رسیده باشیم.

* ما در ایام رمضان به دلیل این که مصادف با ۱۴ و ۱۵ خرداد خواهیم بود واقعا دیگر نمی‌توانستیم سریال طنز خالص داشته باشیم؛ سال آینده نیز نمی‌توانیم داشته باشیم.

*او سپس درباره‌ی تغییر فضای شبکه سه سیما که بیشتر چهره مذهبی و معنوی به خود گرفته است، اظهار کرد: مدیر شبکه سه سیما در حال حاضر به مدت یک ماه است که به این شبکه آمده و هنوز اقدامی نکرده است. در حال حاضر هیچکدام از برنامه‌های آنتن شبکه سه برنامه جدید مدیر شبکه نیست.

*میرباقری در ادامه از تولید ویژه‌برنامه جام جهانی تلویزیون توسط عادل فردوسی پور یاد کرد و گفت: اگر استودیو فردوسی‌پور را ببینید شاهکاری را انجام می‌دهد که تا یک ماه دیگر شما این شادی را از این شبکه به وضوح خواهید دید.

*معاون سیما از ساخت برنامه جدید در شبکه سه سیما با اجرای محمدرضا گلزار خبر داد و گفت: در حال حاضر آقای فروغی مدیر شبکه سه سیما کاری را با حضور محمدرضا گلزار انجام می‌دهند که جزییات آن در آینده اعلام می‌شود.

*او از بازگشت مهران مدیری به تلویزیونی با یک سریال ۹۰ شبی خبر داد و گفت: مهران مدیریتی علاقه‌مند به ساخت سریالی پس از دورهمی است. مذاکراتی انجام شده است و متون آن در حال نگارش است. مسؤولیت این کار بر عهده سیما فیلم است و امیدواریم سریال ۹۰ قسمتی را داشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: