به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۲۴۴۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
مدیر کل زندانهای استان:
جمیاری بیان کرد: شرط کاهش زندانیان و محکومین مالی همت و مشارکت عمومی و کمکهای خیر خواهانه مردم نوع دوست و مهربان استان به خصوص همکاری و همراهی اشخاص حقیقی و حقوقی است.
خبردنا: مدیر کل زندانهای کهگیلویه و بویراحمد گفت: وجود ۶۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندانهای استان علاوه بر افزایش تراکم جمعیت کیفری باعث صرف هزینه های زیاد جهت نگهداری آنان می شود.

به گزارش "خبردنا"، اسماعیل جمیاری در استمرار جلسات با مسؤلین دستگاههای مختلف، درنشست با  مدیر عامل شهرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: با توجه به موقعیت فعلی زندان گچساران و اینکه در وسط شهر و در مجاورت شرکت نفت واقع شده انتقال زندان گچساران به خارج از شهر در دستور کار سازمان زندانها قرار دارد.

وی بیان کرد: در صورت تامین اعتبار جهت ساخت و همچنین فروش زندان فعلی این امکان انجام خواهد گرفت.

 مدیر کل زندنهای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اولویت واگذاری زندان فعلی بواسطه همجواری، با شرکت نفت بوده و چنانچه این شرکت اعلام آمادگی بکند ما با هماهنگی و اخذ مجوز این کار را پیگیری خواهیم  کرد.


مدیر کل زندانهای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیامد های که متوجه خانه و خانواده های زندانیان و نهایتا بلاتکلیفی طلبکاران خواهد شد، هم اظهار داشت خاطر نشان کرد: خوشبختانه با حمایت و کمک خیرین و استفاده از منابع ستاد مرکزی دیه و دیگر کمکهای جذب شده در سال گذشته ۲۱۴ نفر زندانی جرائم غیرعمد با بدهی بیش از ۳ میلیارد تومان از زندانهای استان آزاد و به کانون خانواده و جامعه برگشته اند.


جمیاری بیان کرد: شرط کاهش زندانیان و محکومین مالی همت و مشارکت عمومی و کمکهای خیر خواهانه مردم نوع دوست و مهربان استان به خصوص همکاری و همراهی اشخاص حقیقی و حقوقی است.

وی افزود: امید می رود تا با کمک به آزادسازی زندانیان بدهکار نیازمند از دامنه آسیب ها، تهدیدات و پیامدهای منفی این موضوع جلوگیری  شود.

مدیر عامل شر کت نفت گچساران نیز در این جلسه نسبت به موضوع جابجایی زندان به خارج از شهر گفت: هر چند در بحث خرید زندان علاوه بر مشکلات اعتباری، مجوزی نداریم ولیکن چنانچه این موضوع در سطح سازمان زندانها و وزارت نفت پیگیری شود، مشکلات فرا روی زندان و شهر گچساران کاهش می یابد.

هوشنگ صیدالی اضافه کرد: خوشبختانه سال گذشته با تشریک مساعی کارکنان خیر و نیکوکاران این شرکت در جشن گلریزان ستاد دیه شرکت کردیم و مجددا اگر توفیقی حاصل شد، امسال نیز همکاران عزیز در این همایش خیرخواهانه حضور خواهند داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: