به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۲۵۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
وی تصریح کرد: معارضانی که در ابتدای پروژه مطرح بودند، مشکلشان حل شده و پروژه روند خوبی را طی می کند.
خبردنا: معاون عمرانی استاندار با اشاره به اینکه اراده تمام مسئولان نظام بر اجرای پروژه پتروشیمی دنا بویراحمد است، گفت: پتروشیمی دنا بویراحمد توجیه اقتصادی بسیار بالایی دارد که با تمام توان در سطح ملی و استانی از آن حمایت می کنیم.

به گزارش"خبردنا" ، عزیز فیلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراحل مقدماتی احداث پتروشیمی بویراحمد از جمله امکان سنجی، تملک اراضی و مطالعات پروژه انجام شده، تصریح کرد: معارضانی که در ابتدای پروژه مطرح بودند، مشکلشان حل شده و پروژه روند خوبی را طی می کند.

وی افزود: مجوزهای مجموعه از جمله مجوز خوراک و مجوز زیست محیطی و دیگر مجوزهای لازم در کوتاهترین زمان ممکن که یکی از کارهای بسیار مهم در کشور بود، اخذ شده است که معمولا اخذ مجوز خوراک چنین مجموعه ای  چندین سال طول می کشد لذا ما از این حیث خیلی جلو هستیم.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه عملیات خاکبرداری پروژه نیز امروز آغاز شد، بیان کرد: ما از این به بعد بازدیدهای بیشتری را با حضور مسئولان استانی و مقامات ملی از این پروژه جهت تسریع انجام عملیات آن خواهیم داشت.

فیلی با بیان اینکه با تمام توان در سطح ملی و استانی به این پروژه کمک می کنیم که بتواند به کار خودش ادامه بدهد و براساس برنامه زمان بندی جلو برود، خاطرنشان کرد: مسائلی از جمله تحریم ها این روزها پیش آمده اما خوشبختانه اقدامات قانونی فاینانس پتروشیمی بویراحمد قبل از این مسائل انجام شده و امروز پیش روی پروژه مانع خاصی نمی بینیم.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وحید امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
0
0
این پروژه پتروشیمی دنا را نیز ما مردم بویر احمد باید حمایت کنیم
نرماب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
0
0
درود بر مهندس لهراسب باقری .مرد عمل
نام:
ایمیل:
* نظر: