به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۲۹۴۰
|
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
جوانان دیل حتما گذشته منطقه خود را با بررسی عملکرد دو نماینده هم منطقه ای خود مرحوم نبی زاده و اقای جعفری و همفکر خودشان اقای حسینی بحرینی را با عملکرد تاج گردون اصلاح طلب و صبور به نتایج جالبی خواهند رسید .
خبردنا : نماینده گچساران و باشت که ریاست کمیسیون برنامه و‌بودجه مجلس را هم عهده دار است از هر فرصتی برای حضور در جمع موکلان خود بهره می برد .

به گزارش " خبردنا " ، " غلام رضا تاج گردون " در تعطیلات چند روزه اخیر  در حوزه انتخابیه اش    حضور یافت .

او‌ با تشکیل جلسات متعدد  و سرکشی از پروژه ها روند کار های عمرانی گچساران و باشت را بررسی کرد و هم مستقیما با مردم دیارش به بحث و گفتگو نشست .

یکی از جلساتی که مخالفان تاج گردون سعی می کنند خیلی از آن بهره برداری سیاسی نمایند  و آن را آغازی برای شکست وی در دوره بعدی رقابت های مجلس عنوان کنند دیدار با مردم "دیل " و اعتراض برخی جوانان جویای کار این منطقه است .

مخالفان متوهم رییس کمیسیون برنامه و بودجه نمی دانندکه این برنامه بخصوص صبر و حوصله مثال زدنی تاج گردون در مواجهه با جوانان دیل درسی بس آموزنده برای همگان بویژه رقبای وی خواهد بود .

ذکر چند نکته در خصوص این برنامه ضروری به نظر می رسد :

۱- حضور تاج گردون در میان مردم بویژه جوانان مخالف که البته ممکن است خواسته یا ناخواسته مورد سواستفاده و برنامه ریزی رقبای احتمالی وی هم قرار گرفته باشند بسیار قابل تقدیر و شایسته است .  کاش همه مسولان کشور اینگونه با روی گشاده و صبر مثال زدنی در برابر انتقادات مخالفان قرار می گرفتند و  پاسخگو می بودند .

۲- یادمان نرفته که دونماینده سابق گچساران و باشت از همین روستای دیل بوده اند ، آیا مخالفان جرات چنین برخوردی را با مرحوم نبی زاده و اقای جعفری داشتند ؟؟ بنابراین اینکه بدون واهمه و ترس از نماینده ای که بلاشک از تاثیر گذارترین مهره های مجلس و قوی ترین نماینده تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد اینچنین نقدها و حتی تخریب ها و تهمت هایی را رودرو و بی واسطه بیان می کنند حتما گامی بزرگ در راستای مردم سالاری و احقاق حق مردم است همانچیزی که تاج گردون اصلاح طلب عمیقا به آن معتقد است .

۳- بی انصافی است که جوانان دیل و مردم این منطقه خدمات تاج گردون به دیار آنها را نبینند و قدردان آن نباشند . البته رای بالای مردم این دیار به او نشان می دهد قاطبه مردم دیل و آرو قدردان خدمات تاج گردون به خود هستند و خط انها از مسیر عده ای انگشت شمار جداست .
 
۴- بیکاری معضلی ملی است که برای رفع آن باید  زیرساختها آماده شود و البته جوانان نیز شغل را فقط شغل اداری ندانند . در همین منطقه مورد بحث ، " دیل " مهمترین پروژه باغبانی که آرزوی فراموش شده مردم این دیار بود در زمان نمایندگی تاج گردون تحقق پیدا کرد و امروزه شاهد شکوفایی این زحمات هستیم اما جوان دیل گویا شغل در بخش کشاورزی را شغل نمی داند و خواستار حضور در شرکت نفتی است که متورم از نیروهایی است که حتی تاج گردون هم در دوران مدیریت های گذشته شرکت نفت گچساران آنها را استخدامی های " زیر سبیلی " عنوان کرده بود .

انچه مشخص است این است که بیکاری در گچساران و باشت نتیجه وضعیت اسفناک اقتصاد ایران است که این روزها با برگشت تحریم ها عملا شاهد بدتر شدن آن هستیم بنابراین توقعات از تاج گردون‌باید متناسب با نگاه ملی به وضعیت کشور باشد .

ناگفته پیداست در همین دوران بی پولی کشور شاهد فعالیت تمامی پروژه های عمرانی گچساران و باشت هستیم که اتفاق خروج دیل و ارو از بن بست با احداث تونل بزرگی که هم اکنون روند اجرایی آن آغاز شده و ابیاری زمین های همین منطقه و سایر پروژه ها شاهدی بر این ادعاست.

کیست که نداند فعالیت این پروژه ها صرفا بعلت حضور تاثیر گذار تاج گردون بر ریاست کمیسیون برنامه و بودجه و البته تلفیق است و کدام نماینده اصولگرای مجلس گچساران و رقبای فعلی او می توانند حتی ادعای حضور در کمیسیون برنامه و بودجه را داشته باشند چه برسد به ریاست آن ؟

کیست که نداند  و حتما جوانان معترض دیلی هم می دانند اگر تاج گردون نماینده گچساران و باشت نبود بدون شک در این وضعیت اقتصادی کشور هیچکدام از پروژه های منطقه دیل و آرو فعال نبود .

جوانان دیل حتما گذشته منطقه خود را با بررسی عملکرد دو نماینده هم منطقه ای خود مرحوم نبی زاده و اقای جعفری و همفکر خودشان اقای حسینی بحرینی را با عملکرد تاج گردون اصلاح طلب و صبور به نتایج جالبی خواهند رسید .

۵- شهرستان های گچساران و باشت به گواه آمار و البته نتایج عینی آن در دوران تاج گردون پیشرفت های زیادی کرده اند که‌نیاز به توصیف و شمردن آنها نیست هرچند که ادامه این مسیر سازندگی با تمام توان و تلاش ادامه دارد و ادامه خواهد داشت .

درس تاج گردون‌ به مسولان در این داستان درس بردباری و صبوری و گشاده رویی با منتقدان است و امیدواریم که سایر مسولان‌هم‌ اندکی مانند ایشان در مواجهه با منتقدان و‌مخالفان صبوری به خرج دهند .

تاج گردون‌با رفتار شایسته اش شعار "زنده باد مخالف من " سید اصلاحات  را در مهد اصولگرایی و حزبی گچساران یعنی "دیل" عملی کرد و نشان داد او توانایی های بسیاری دارد که‌ حتما فراتر از گچساران و باشت و استان کهگیلویه و بویراحمد است که قطعا در آینده ظهور و بروز خواهد کرد. به امید آن روز  .
نام:
ایمیل:
* نظر: