به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۳۱۱۶
|
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی تغییر و تحول در مدیریت را امری بدیهی و طبیعی دانست و گفت: چینش مدیریتی مطابق با سلایق مدیران ارشد است و در راستای چرخش نخبگان و تحول گرایی صورت می گیرد.
به گزارش خبردنا، سید محمدکاظم نظری با بیان این مطلب در نشست تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید مدیرکل سیاسی در انتخابات استانداری،با بیان اینکه مسئولیت امانتی در دست مدیران است که باید به نحو احسن انجام گیرد و سپس به افراد دیگر منتقل شود، اظهار داشت:در جامعه کنونی تغییر مدیریت ها به عنوان یک نیاز و در راستای چرخش نخبگان انجام می شود.

وی، اظهار داشت: تغییر مدیریت در راستای بهبود امور، انسجام بیشتر و تبدیل به احسن شدن انجام می شود و نفی توانمندی و عملکرد مدیران سابق نیست.

نظری، به عملکرد مناسب دکتر کریمی در سمت مدیریت سیاسی و انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم با این تغییر وظایف و مأموریت های حوزه سیاسی بهتر از گذشته انجام گیرد.

وی، با بیان اینکه وظایف دفتر سیاسی و انتخابات فراتر از امور معمول است، اظهار داشت: این دفتر وظیفه هدایت، مدیریت و نظارت بر عملکرد فرمانداری ها و بخشداری ها و ارایه خط و مشی کاری به آنان را دارد و در حیطه های دیگر نیز وظایف کاری این دفتر مشخص است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی با بیان اینکه آقای پرواز انسان باسواد و توانمندی است،گفت: مجموعه تفکر مدیریت ارشد استان به این نتیجه رسید که ایشان مناسب این جایگاه هستند.

نظری، تأکید کرد: امید است مدیرکل جدید با برنامه محوری در چارچوب رسالت های دفتر سیاسی و انتخابات و با استفاده از تجارب مدیران کل گذشته در راستای انجام مسئولیت های به نحو احسن اقدام نماید.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
0
کریمی رفت خوب شد پوزش و امیریان چی
نام:
ایمیل:
* نظر: