به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۳۲۳۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
وی بیان کرد: هیچ پروژه خاصی در حوزه شهری جز دو پل سوم و چهارم بشار آن هم به همت مجموعه استانداری، فعال نیست.
خبردنا: عضو شورای شهر یاسوج با بیان اینکه دنبال چالش در شورا و شهرداری نیستیم ، گفت: با وجود پیگیری‌های مکرر ولی اراده‌ای برای فعال شدن کمیسیون ماده ۳۸ معاملات شهرداری وجود ندارد.

به گزارش"خبردنا"، محمدرحیم دهرابپور در نشست شورای شهر یاسوج اظهار داشت: دنبال چالش در شورا و شهرداری نیستیم ولی باید قبول کنیم عملکرد مدیریت شهری وفق مراد نیست.

وی با اشاره به اینکه برخی از اعضای شورای شهر نظافت و جمع آوری زباله را جزو کارهای مهم انجام شده شهرداری در 10 ماهه گذاشته می‌دانند، عنوان کرد: این افراد بگویند که اگر شهرداری این کارهای سطحی و روزمره را نباید انجام دهد پس وظیفه‌ ذاتی آن چه بوده و باید چه کند.

دهرابپور در واکنش به تشریح فرایند انتخاب شهردار یاسوج ابراز کرد: اینکه گفته شود با ارزیابی صورت گرفته بین چندین گزینه شهردار فعلی انتخاب شد، صحت ندارد در حالی یک فرایند علمی طراحی شده بود که برخی آن را ناقص کرده و به انحراف بردند.

وی همچنین در واکنش به رئیس شورای شهر که گفته بود دهرابپور در مصاحبه‌ای بیان کرده شهردار یاسوج گزینه تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس است، گفت: چنین موضوعی صحت ندارند بلکه در آن مصاحبه گفتم تاجگردون و افشانی شهردار فعلی تهران در صدور حکم شهردار یاسوج همکاری کردند.

این عضو شورای شهر یاسوج با اشاره به اینکه مسئولیت هیچ کمیسیونی را نداریم که بتوانیم برای مردم کاری انجام دهیم، افزود:  با وجود پیگیری‌های مکرر ولی اراده‌ای برای فعال شدن کمیسیون ماده 38 معاملات شهرداری وجود ندارد.

دهرابپور با اشاره به اینکه آسفالت برخی معابر مدتی تبلیغ شد ولی خبری نیست، بیان کرد: هیچ پروژه خاصی در حوزه شهری جز دو پل سوم و چهارم بشار آن هم به همت مجموعه استانداری، فعال نیست.

وی در پاسخ به رئیس شورای شهر که پرده از رد پای برخی اعضای شورای شهر در معارضات پروژه احداث خیابان 45 متری برداشت، گفت: به طور حتم باید منظورتان من باشم ولی من همین چند روز پیش در جمع مردم دولت آباد خواستار همکاری برای اجرای این پروژه شدم.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بی طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
خوب شد که مسئولیت نداری وگرنه ؟........................................................
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
0
0
وقتی نمیتونی از حق مردم دفاع کنی چرا رای مردم را حرام کردی فردای قیامت باید پاسخگو باشی
نام:
ایمیل:
* نظر: